掃呢頁CODE去手機

2016年9月8日 星期四

性感大解放 胡定欣透視Bra Top晒胸器 __,定欣,胡定欣,

胡定欣BraTop配襯透視上衣上陣,認真吸睛。藝人胡定欣出席時裝匯演活動,她身穿BraTop配襯透視上衣亮相,十分吸睛!問到為何突然大解放?她說:「今日係時裝騷嘛,自己好少出席,我依家又鍾意扮靚,想試吓以唔同造型示人,我覺得自己嘅可塑性幾高,咁劇集宣傳嘅造型都係靚女啲,時裝騷就想型格啲,呢排乖咗好耐,今日曳番少少性感啲。(係咪單身冇管束?)唔係咁諗,我覺得咩身份都適宜扮靚,就算有老公、男朋友都可以 ...




其他影片:>>






胡定欣Bra Top配襯透視上衣上陣,認真吸睛。

藝人胡定欣出席時裝匯演活動,她身穿Bra Top配襯透視上衣亮相,十分吸睛!問到為何突然大解放?她說:「今日係時裝騷嘛,自己好少出席,我依家又鍾意扮靚,想試吓以唔同造型示人,我覺得自己嘅可塑性幾高,咁劇集宣傳嘅造型都係靚女啲,時裝騷就想型格啲,呢排乖咗好耐,今日曳番少少性感啲。(係咪單身冇管束?)唔係咁諗,我覺得咩身份都適宜扮靚,就算有老公、男朋友都可以着畀另一半睇,到時就只限另一半。」

定欣又謂身為演員,可塑性高非常重要,現階段對自己亦充滿信心:「近呢一年運動多咗,咁勤力做運動係因為想着咩衫都唔使諗,自己開心,又令人賞心悅目,係一件開心事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!