掃呢頁CODE去手機

2016年9月27日 星期二

名人:唔排除有機 透Bra超蓮想小方教操肌 __,小方,何超蓮,超蓮,方力申,

如果超蓮真係同小方一齊,小編會表示:神奇。賭王何鴻燊三房千金何超蓮,以「EmotionClub大使」身分出席香港首個賽車盛事《香港電訊電動方程式》記者會。身穿貼身衫褲的她,透露近日積極操肌,現在已經操到有馬甲線,但透露於出席活動前不敢吃東西,她笑謂:「我好為食,但如果要我忍口都得,陣間做完嘢就去擦。(平日點keep?)我有私人教練,同埋有踩單車同做減磅鍛煉。(瘦咗幾磅?)冇磅過,唔係好靚,係線條。 ...


如果超蓮真係同小方一齊,小編會表示:神奇。

賭王何鴻燊三房千金何超蓮,以「Emotion Club大使」身分出席香港首個賽車盛事《香港電訊電動方程式》記者會。身穿貼身衫褲的她,透露近日積極操肌,現在已經操到有馬甲線,但透露於出席活動前不敢吃東西,她笑謂:「我好為食,但如果要我忍口都得,陣間做完嘢就去擦。(平日點keep?)我有私人教練,同埋有踩單車同做減磅鍛煉。(瘦咗幾磅?)冇磅過,唔係好靚,係線條。」

問到會邀請甚麼朋友前來觀賞賽事?她表示會邀請超雲、猷啟、超盈及猷亨等。問到會否邀請緋聞男友柯震東,她即笑說:「冇請,人哋咁遠飛過嚟咩?(咁方力申呢?話佢追你?)朋友啫,但會問吓佢。(有冇機會發展?)我都係畀心機工作。(覺唔覺得佢追你?)唔覺喎。(佢符唔符合你條件?)我冇確定條件,對我好就得。(咁佢對你好唔好?)佢對所有人都好,唔係淨係特別對我好。(請教佢游水技術?)我個頭依家漂到咁,唔游得水住,頭髮會斷,或者請教吓操肌。(避忌啲少見面?)其實都冇影到我哋有見面!(傳緋聞後有冇聯絡? )都有,佢話咁好笑?大家笑吓算。(佢係咪好男仔?)引導性嘅問題唔答。」再問與柯震東是否分了手,超蓮則強調二人沒有一起過。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!