掃呢頁CODE去手機

2016年9月24日 星期六

【一齊睇Deanie姐】返港即交人 楊明急見莊思明剖心 __,莊思明,楊明,思明,

【短片】【一齊睇Deanie姐】返港即交人楊明急見莊思明剖心2016-09-2320:48:00HKT馬浚偉呂方與女伴都有到場欣賞李逸朗張智霖夫婦同許志安莊思明楊明一齊睇騷,莊思敏當然都有去(左圖攝影:陳慧安)黃耀明方健儀夫婦泳兒葉德嫻X倫永亮X趙增熹X香港管弦樂團的《紅白藍》演唱會2016今晚假座灣仔會展舉行,最近傳出龔嘉欣介入的莊思明楊明,是夜亦孖公仔到場(莊思敏當然都有去啦),力證戀情無變。 ...


【短片】【一齊睇Deanie姐】返港即交人 楊明急見莊思明剖心

2016-09-23 20:48:00 HKT



馬浚偉





呂方與女伴都有到場欣賞



李逸朗



張智霖夫婦同許志安



莊思明楊明一齊睇騷,莊思敏當然都有去



(左圖攝影:陳慧安)



黃耀明



方健儀夫婦



泳兒

葉德嫻X倫永亮X趙增熹X香港管弦樂團的《紅白藍》演唱會2016今晚假座灣仔會展舉行,最近傳出龔嘉欣介入的莊思明楊明,是夜亦孖公仔到場(莊思敏當然都有去啦),力證戀情無變。

楊明剛去完陳智燊宋熙年婚禮,甫返港即「交人」見女友莊思明。湊巧今日楊明在社交網貼兩人sweet sweet照力證情不變,楊明更講明「我從沒有做傷害思明的事」,呢粒定心丸應該大粒到頂住喉嚨,所以就回咗佢一句「感謝你保護我」加個心心。

呂方與女伴都有到場欣賞,女伴起初避鏡頭,後尾都有合作畀記者影。同場仲有梅雪詩、張智霖夫婦、王菀之同父母,曾與Deanie姐合唱一曲《教我如何不愛他》嘅許志安,今晚亦有捧場,仲有賈思樂、李逸朗、馬浚偉等。


鍾意就快D Share啦!