掃呢頁CODE去手機

2016年9月1日 星期四

求殺蟲水贊助  E-Kids重組開騷 樂壇小強進化做飛曱甴 [壹週刊 - 1382] __,E-Kids,M1,

Alan同阿Tim教跳舞,再次又跳又唱應該應付到。但脹咗成個碼的Tommy仲跳唔跳得,佢話:「幾個月前操番,跳到面青口唇白。」娛樂偵訊求殺蟲水贊助 E-Kids重組開騷 樂壇小強進化做飛曱甴02年埋班的MK-POP始祖男子組合E-Kid,一頭金毛MK味,粉絲照受;後因內訌幾年貨仔就解體,不相往來。事隔十多年,最近忽然破冰,三人更大爆當日和頭飯過程。放低恩怨,重組開騷,更計劃將成員樂壇小強Tommy ...


Alan同阿 Tim教跳舞,再次又跳又唱應該應付到。但脹咗成個碼的 Tommy仲跳唔跳得,佢話:「幾個月前操番,跳到面青口唇白。」

娛樂偵訊

求殺蟲水贊助  E-Kids重組開騷 樂壇小強進化做飛曱甴

02年埋班的 MK-POP始祖男子組合 E-Kid,一頭金毛 MK味,粉絲照受;後因內訌幾年貨仔就解體,不相往來。事隔十多年,最近忽然破冰,三人更大爆當日和頭飯過程。

放低恩怨,重組開騷,更計劃將成員樂壇小強 Tommy進化成飛曱甴,呼籲殺蟲水公司做贊助商。

充滿鑊氣

出道時有校長譚詠麟帶住。一頭金髮,被標籤為 MK組合,依然多粉絲,商場騷唔憂做,當年係樂壇奇葩。

當年 E-Kid的 Tommy(阮民安)因為唔妥另外兩個成員阿 Tim(郁禮賢)及 Alan(林詠倫,又名林泳),反枱後十幾年來冇來往。不過娛樂圈冇永遠敵人,在前經理人文滌拉線下,三人可以坐低商量重組。

曾經面阻阻的 E-Kid,今日合體嘻嘻哈哈做訪問,講到一齊坐低食「和頭飯」,阿 Tim爆稱全程充滿火藥味,似是 Tommy同 Alan攤牌飯局多啲。

「我哋約咗喺文滌公司附近間餐廳見面,嗰日我遲到,去到見到佢哋已經火藥味好重, Tommy係咁手指指篤住 Alan。當時心諗,未正式開始(重組)就咁!不過我冇走,坐低先叫咗碟牛腩飯食,之後氣氛又緩和咗,佢兩個講吓講吓就 friend番。」 Tim說。

這餐充滿鑊氣的「和頭飯」,正是本去年底,撞破他們見面的同一餐,當時 Tommy同 Alan的確講到好激動,其間,經理人文滌更指住 Tommy訓話。

大家講清楚

問 Tommy當日點解會咁扯火?他說要三口六面講清楚。

「要重組,就必須要搞番清楚件事。直到呢刻,我唔需要同你假,同埋一見到 Alan,就諗番起一二年佢兩個開演唱會講嘅嘢,我梗係唔開心。以前有心病,係咪唔 like焦點總落喺我身上。」至於 Alan,亦在「和頭飯」一五一十向 Tommy解釋,大家成功破冰。

過去 Tommy因為頻傳欠債,形象插水,近年更被冠以「樂壇小強」。大家再合作,亦因為 Tommy改變了不少。

「再接觸番 Tommy,覺得佢有紋有路咗。( Tommy:八點唔會當九點。)有朋友知我哋要重組,都提我要小心佢。( Tommy再插嘴:講到我有伊波拉病毒咁。)同佢傾番咁多次偈,我可以好理直氣壯咁同其他人講,佢真係變咗好多,認真咗,唔再信口開河。」 Alan說。

兄弟對自己改觀, Tommy亦認衰,覺得自己抵死。「我係做過好多錯事,亦要承受後果,我抵死嘅!但唔知點解,自己成日俾人擺喺一個位置,覺得我好想喺個圈發展,又話我係樂壇小強死極都死唔去。我有唔開心,但好在依家兩個兄弟明白我,再一齊玩,好感動。」 Tommy說。

雖然當日不相往來的他們終破冰,但飯後 Alan孖阿 Tim同行, Tommy則捉住文滌傾。

上年底,重組前的 E-Kid與前經理人文滌食和頭飯, Tommy同 Alan一坐埋就開火。

想搵黑旋風

「曱甴可以死好多次,我哋度緊個重組演唱會,玩吊威吔,將佢進化變飛曱甴。」阿 Tim講完,三兄弟笑到碌地。

「睇成本,有咪用威吔做飛曱甴,冇咪用兩條魚絲拉囉。」 Alan說。「咁玩刺激啦啩!可能會斷,隻曱甴會跌。有冇見過有殺蟲水公司做贊助,有得諗喎。唔使用劍,黑旋風就得嘞嗰啲呢……代言人可以由我嚟做。」 Tommy自嘲。

當年 E-Kid女粉絲出名瘋狂,今日分分鐘已成人母,拖男帶女去捧場。

與他們同期活躍樂壇的有余文樂及方力申等。

重組後 fb開 post吸粉絲。

去年成員阿 Tim結婚, E-Kid兄弟冇現身。

估唔到當年佢哋會飛去韓國拍 MV《初哥》,仲係夏永康操刀。

重組必定動作,出新歌、開騷。若開得成, Tommy唔介意吊威吔做飛曱甴喎。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

場地提供:澳門廣場/ Cafe OK 

髮型: Douglas Yuen@Reborn Hair

化妝: Pinky


鍾意就快D Share啦!