網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月27日 星期二

傅佩嘉斷正男友偷食 張致恆唔知衰再撩Fiona __,Fiona,張致恆,薛凱琪,

傅佩嘉斷正男友偷食張致恆唔知衰再撩Fiona張致恆(Steven)同傅佩嘉拍拖嘅時候,背住女朋友去偷食網友Fiona,仲send埋半裸肉照,跪求Fiona去去佢屋企玩下前後、玩上下。我哋又再收到一張新嘅MSN截圖,發現傅佩嘉知道張致恆偷食之後,曾經一度死忍。不過,當時Steven仍未知衰,繼續同Fiona秘密keepContact! Steven話應承女友傅佩嘉唔再同Fiona有聯絡,點知轉過頭就 ...






  • 其他影片:>>






  • 傅佩嘉斷正男友偷食 張致恆唔知衰再撩Fiona
  • 張致恆(Steven) 同傅佩嘉拍拖嘅時候,背住女朋友去偷食網友Fiona,仲send埋半裸肉照,跪求Fiona去去佢屋企玩下前後、玩上下。我哋又再收到一張新嘅MSN截圖,發現傅佩嘉知道張致恆偷食之後,曾經一度死忍。

    不過,當時Steven仍未知衰,繼續同Fiona秘密keep Contact! Steven話應承女友傅佩嘉唔再同Fiona有聯絡,點知轉過頭就去韓國再撩Fiona講嘢,Steven你都幾古惑喎!

    鍾意就快D Share啦!