網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月9日 星期五

【「佢好侮辱我」】陳子聰私相流出 蘇永康點名「天下第一關」:佢一定有阿徐IG __,阿徐,陳子聰,蘇永康,徐濠縈,

【短片】【「佢好侮辱我」】陳子聰私相流出蘇永康點名「天下第一關」:佢一定有阿徐IG2016-09-0920:42:00HKT蘇永康、袁詠儀同蔡一智等,今日喺油塘出席張玉珊舉行嘅「愛心送暖迎中秋」活動。噚日徐濠縈出席活動時,直指被出賣,致其私人IG所載之陳子聰消瘦照曝光(新聞連結: http://bit.ly/2cqiyrl )阿徐稱:「好明顯係俾人出賣啦!其實個acc全部都係自己啲好朋友,屋企人, ...


【短片】【「佢好侮辱我」】陳子聰私相流出蘇永康點名「天下第一關」:佢一定有阿徐IG2016-09-0920:42:00HKT蘇永康、袁詠儀同蔡一智等,今日喺油塘出席張玉珊舉行嘅「愛心送暖迎中秋」活動。噚日徐濠縈出席活動時,直指被出賣,致其私人IG所載之陳子聰消瘦照曝光(新聞連結: http://bit.ly/2cqiyrl )阿徐稱:「好明顯係俾人出賣其實個acc全部都係自己啲好朋友,屋企人, ...


【短片】【「佢好侮辱我」】陳子聰私相流出 蘇永康點名「天下第一關」:佢一定有阿徐IG

2016-09-09 20:42:00 HKT





蘇永康、袁詠儀同蔡一智等,今日喺油塘出席張玉珊舉行嘅「愛心送暖迎中秋」活動。

噚日徐濠縈出席活動時,直指被出賣,致其私人IG所載之陳子聰消瘦照曝光(新聞連結: http://bit.ly/2cqiyrl )阿徐稱:「好明顯係俾人出賣其實個acc全部都係自己啲好朋友,屋企人,o依家已經刪走晒,清洗咗個account喇,連Eason都唔小心刪走埋,得返個女同自己細佬,覺得件事太震驚喇!」又話個account刪淨四個人。

作為陳子聰好友,今日蘇永康出席活動時,就為好友抱不平,更暗示內鬼係阿徐嘅身邊人所為,佢話:「唔知邊個隊阿徐出嚟,梗係有家賊,你知可能係啲人是非當人情,尤其係阿徐經理人,天下第一關,呢行入面我冇邊個唔鍾意,佢係其中一個!」天下第一關,係咪即係鄭紹康?

咁係咪覺得呀徐經理人鄭紹康所做?蘇永康話:「我唔敢咁講,佢一定有阿徐IG,PR是非做人情,呢個都係本人觀點,唔代表阿徐。」而對於被暗指出賣阿徐,鄭紹康稍早回覆:「清者自清,我冇阿徐IG,請搞清楚先。」

係咪旁觀者清?佢話:「佢係做咗啲嘢好侮辱我,佢打畀我老婆,話有個Landmark event搵我去,出3千蚊,Francis仲喺後面講,問吓阿公有冇期,之後我打返去佢公司,話我畀返3千蚊佢,叫佢以後唔好搵我。當我死!每個人都有個價,唔值得可以唔請,TVB藝人都唔止,呢個係侮辱性嘅價錢,有冇病!」

提返子聰近況,蘇永康就大讚陳子聰靚仔,佢話:「我話佢點我哋,入去係減肥,依家做返gym就可以做返model。一天光晒,放下心頭大石。可能餓得太耐,牛扒甜品,依家見乜食乜。」


鍾意就快D Share啦!