網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月8日 星期四

【iPhone7直撃】記者搶試新機 黑色iPhone7有幾靚? __,iPhone,

【iPhone7直撃】記者搶試新機黑色iPhone7有幾靚?2016-09-0803:10:00HKTApple發佈會剛剛結束,相信大家都非常期待新的iPhone7實體有幾靚,亦想知新功能是否實用。記者搶試iPhone7Apple發佈會剛剛結束,相信大家都非常期待新的iPhone7實體有幾靚,亦想知新功能是否實用。記者韓繼聰現時就在會場內準備將新機拿上手試用,到底新出的黑色有幾靚,當中的雙鏡頭又可 ...


【iPhone7直撃】記者搶試新機 黑色iPhone7有幾靚?

2016-09-08 03:10:00 HKT



Apple發佈會剛剛結束,相信大家都非常期待新的iPhone7實體有幾靚,亦想知新功能是否實用。



記者搶試iPhone7

Apple發佈會剛剛結束,相信大家都非常期待新的iPhone7實體有幾靚,亦想知新功能是否實用。記者韓繼聰現時就在會場內準備將新機拿上手試用,到底新出的黑色有幾靚,當中的雙鏡頭又可以影得有幾特別呢?馬上到蘋果日報Facebook看Live吧!

蘋果日報Facebook Link:http://fb.com/hk.nextmedia

記者:方健銘


鍾意就快D Share啦!