掃呢頁CODE去手機

2016年9月24日 星期六

【人緣差 獨家村】Jeana寸爆「識佢米奇老鼠」 杜汶澤暗嘲袁嘉敏係「猿糞」 __,袁嘉敏,何佩瑜,Jeana,杜汶澤,

【短片】【人緣差獨家村】Jeana寸爆「識佢米奇老鼠」杜汶澤暗嘲袁嘉敏係「猿糞」2016-09-2409:22:00HKT出道多年嘅Candy,經常傳是非。港姐出身嘅袁嘉敏,當年由君如提名,最後三甲不入,只奪得最上鏡小姐。(資料圖片)同許穎齊為動畫《《神秘之法》配音,兩女都話自己配音嗰個係主角。(資料圖片)首映時,佢哋就話有不和。同杜汶澤拍攝《3D豪情》。離開大台後,Candy做咗「晶女郎」。拍攝 ...


【短片】【人緣差 獨家村】Jeana寸爆「識佢米奇老鼠」 杜汶澤暗嘲袁嘉敏係「猿糞」

2016-09-24 09:22:00 HKT



出道多年嘅Candy,經常傳是非。



港姐出身嘅袁嘉敏,當年由君如提名,最後三甲不入,只奪得最上鏡小姐。(資料圖片)



同許穎齊為動畫《《神秘之法》配音,兩女都話自己配音嗰個係主角。(資料圖片)



首映時,佢哋就話有不和。



同杜汶澤拍攝《3D豪情》。



離開大台後,Candy做咗「晶女郎」。



拍攝《鴨王》時,Candy豁出去,作露點演出。



同Dominic有好多火辣場口。



宣傳時,Candy慘被孤立。



《鴨王》後,Candy就未有再作露點演出。



擁有34D嘅Candy



Dominic喺fb寸Candy小學雞。



杜汶澤留言話懷疑講緊同一個人,仲話嗰個人係「猿糞」。

今年31歲嘅袁嘉敏(Candy),參加2009年香港小姐,奪得最上鏡小姐後入行。 當年Candy選港姐都叫做有後台o架,提名佢嘅就係影后級人馬吳君如,擁有34D上圍嘅Candy,仲俾君如姐叫做「大波Candy」㖭!

加入大台後,Candy嘅工作並唔多,主要做吓主持咁,拍劇並唔多,直至11年佢接拍《潛行狙擊》,戲入面做張國強嘅情婦,先開始被人認識。

工作亦開始增加,是非亦開始多,好似12年佢就同o靚模許穎(Phoebe)齊為一套動畫電影《神秘之法》配音,兩女就各自話係套動畫嘅主角配音,仲喺旺角宣傳時鬥嘴,火藥味甚濃( 新聞連結:http://bit.ly/2cHYsWH )。之後Candy仲係微博度,暗寸Phoebe叫佢:「醒少少喇!」( 新聞連結:http://bit.ly/2cyhcu3 )

Candy之後離開大台,佢就埋咗王晶堆,做咗「晶女郎」,Candy亦豁咗出去,接拍三級片《鴨王》,仲要全裸滿出,真係好搏架,唔知係咪搏得制。今次Candy又再同戲中嘅對手鬧不和!

首先佢就同Jeana(何佩瑜),Jeana就以「識佢米奇老鼠」嚟寸爆Candy,之後Hazel(唐紫睿)就話佢成日黑面,咁Candy就即刻喺微博還話有人利用佢做新聞。

三個女人都已經一個墟架喇,點知連男主角何浩文(Dominic)都要加埋入去圍攻Candy,令到Candy感到被孤立。Dominic就曾經喺fb到留言:「我真係冇興趣玩埋小學雞遊戲,自己唔知自己咩有問題就問下其他人發生咩事,點解自己被針對。」呢段留言,仲引咗曾經同Candy一齊拍《3D豪情》嘅杜汶澤加入戰團,阿澤留言話:「我懷疑你講緊一條八婆。」之後阿澤仲講到:「其他人同佢,就係佢哋之間嘅猿糞。」令人聯想到呢督「猿糞」就係袁嘉敏( 新聞連結:http://bit.ly/2cW74vz )keyframe:出道多年嘅Candy,經常傳是非。1.港姐出身嘅袁嘉敏,當年由君如提名,最後三甲不入,只奪得最上鏡小姐。(資料圖片)2.同許穎齊為動畫《《神秘之法》配音,兩女都話自己配音嗰個係主角。(資料圖片)3.首映時,佢哋就話有不和。4.同杜汶澤拍攝《3D豪情》。5.離開大台後,Candy做咗「晶女郎」。6.拍攝《鴨王》時,Candy豁出去,作露點演出。7.同Dominic有好多火辣場口。8.宣傳時,Candy慘被孤立。9.《鴨王》後,Candy就未有再作露點演出。10.擁有34D嘅Candy11.Dominic喺fb寸Candy小學雞。12.杜汶澤留言話懷疑講緊同一個人,仲話嗰個人係「猿糞」。


鍾意就快D Share啦!