網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月26日 星期一

趙哲妤:Karl爆趙哲妤BB經手係金融業生意人 __,Karl,趙哲妤,張嘉偉,

趙哲妤話趙哲妤BB經手係金融業生意人。趙哲妤(Uny)今日出席活動時驚見腹部明顯凸起,追問之下含淚坦承懷有甩拖男友的骨肉!《東網》聯絡到Uny經理人Karl(許嘉浩),他在電話中表示早知Uny懷孕一事,亦坦認腹中塊肉的經手人是金融業生意人。撐有趙哲妤能力湊大BB問到Uny是否一心打算做單親媽媽?Karl說:「唔想咁講,佢話冇諗過要任何人承擔責任嘅意思,係佢自己有能力去湊大BB。佢男友成日唔係香港, ...




其他影片:>>






趙哲妤話趙哲妤BB經手係金融業生意人。

趙哲妤(Uny)今日出席活動時驚見腹部明顯凸起,追問之下含淚坦承懷有甩拖男友的骨肉!《東網》聯絡到Uny經理人Karl(許嘉浩),他在電話中表示早知Uny懷孕一事,亦坦認腹中塊肉的經手人是金融業生意人。

撐有趙哲妤能力湊大BB

問到Uny是否一心打算做單親媽媽?Karl說:「唔想咁講,佢話冇諗過要任何人承擔責任嘅意思,係佢自己有能力去湊大BB。佢男友成日唔係香港,要畀啲時間佢哋一齊去處理,至於錢同照顧自己身體方面,Uny係有能力嘅!」談到Uny的工作,Karl表示已排到10月中,原本安排她於10月底到北京學戲,目前要因應身體狀況才再決定。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!