掃呢頁CODE去手機

2016年9月6日 星期二

Kay有咗?張繼聰賣關子:真係唔講啦! __,Kay,張繼聰,繼聰,謝安琪,

講定恭喜先得唔得呀?藝人張繼聰(阿聰)、萬梓良、白只及顏卓靈等,於灣仔出席新片煞科宴。問及其太太謝安琪(Kay)早前被拍得身穿工人褲「肚凸凸」地帶兒子返學,問到Kay是否佗B?阿聰先解釋當日全家出動支持囝囝進行足球校隊選拔,他又笑言近期出街都獲街坊送上恭喜,惟目前冇事要宣布。問是否太太懷孕未夠三個月而「唔講得」?阿聰就大賣關子僅透露全家都好開心:「唔講得就真係唔講啦!多謝祝福,我太太同家人全部都好 ...


講定恭喜先得唔得呀?藝人張繼聰(阿聰)、萬梓良、白只及顏卓靈等,於灣仔出席新片煞科宴。問及其太太謝安琪(Kay)早前被拍得身穿工人褲「肚凸凸」地帶兒子返學,問到Kay是否佗B?阿聰先解釋當日全家出動支持囝囝進行足球校隊選拔,他又笑言近期出街都獲街坊送上恭喜,惟目前冇事要宣布。問是否太太懷孕未夠三個月而「唔講得」?阿聰就大賣關子僅透露全家都好開心:「唔講得就真係唔講多謝祝福,我太太同家人全部都好 ...




其他影片:>>






講定恭喜先得唔得呀?

藝人張繼聰(阿聰)、萬梓良、白只及顏卓靈等,於灣仔出席新片煞科宴。問及其太太謝安琪(Kay)早前被拍得身穿工人褲「肚凸凸」地帶兒子返學,問到Kay是否佗B?阿聰先解釋當日全家出動支持囝囝進行足球校隊選拔,他又笑言近期出街都獲街坊送上恭喜,惟目前冇事要宣布。

問是否太太懷孕未夠三個月而「唔講得」?阿聰就大賣關子僅透露全家都好開心:「唔講得就真係唔講多謝祝福,我太太同家人全部都好開心,有嘢可以講就講。」記者笑言Kay是否只是增磅而有「肚腩」?阿聰即肉麻出言冧太太:「作為老公睇唔到呢樣嘢,我老婆咁正!我都有問佢放假覺得點?佢覺得每日都好爽朗,又食又旅行。(你暗示對方掛住食,keep得唔好?)佢好健康,都係咁上吓高質素。」問到與太太有否生B計劃?他說:「有就會迎接,我哋有plan,我都鍾意細路仔,如果真係有一定同大家公布。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!