掃呢頁CODE去手機

2016年9月27日 星期二

新一代「萬能key」!有請黎振燁… __,黎振燁,

老老竇竇,到底黎振燁(左圖右)最似邊個?應屆香港先生冠軍黎振燁,甫參選已被指外貎長得與藝人古天樂十分相似,結果他最終憑實力勇奪冠軍,可謂實至名歸。黎振燁其實都可以話係「萬能key」人選,其實佢個樣同無綫娛樂主播李潤庭都好似樣,就係咁李潤庭與黎振燁終於相遇嘞,難得有機會梗係嚟個合照留念啦,李潤庭仲將張相上載到社交網。二人由髮型、面形輪廓、都好好好似呀,連個笑容都好一致,難怪李潤庭都留言:「係呀,今日 ...




其他影片:>>






老老竇竇,到底黎振燁(左圖右)最似邊個?

應屆香港先生冠軍黎振燁,甫參選已被指外貎長得與藝人古天樂十分相似,結果他最終憑實力勇奪冠軍,可謂實至名歸。黎振燁其實都可以話係「萬能key」人選,其實佢個樣同無綫娛樂主播李潤庭都好似樣,就係咁李潤庭與黎振燁終於相遇嘞,難得有機會梗係嚟個合照留念啦,李潤庭仲將張相上載到社交網。二人由髮型、面形輪廓、都好好好似呀,連個笑容都好一致,難怪李潤庭都留言:「係呀,今日我同黎振燁喺TVB相認咗喇。似唔似?留個言話我哋知!#失散兄弟。」點知有網民留言「佢靚仔好多……」咁掃興……唔緊要,有網民都正評話「希望之後可以多啲合作」、「我之前都覺得佢似你」、「似你細佬,一樣係型男。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!