掃呢頁CODE去手機

2016年9月22日 星期四

「太和的後裔」起義成功 千萬工程五十萬 KO [壹週刊 - 1385] __,M1,

勝出法團選舉當晚,一班太和的後裔到邨內酒樓食飯慶祝。(關注組成員提供)眾人諸事「太和的後裔」起義成功 千萬工程五十萬KO大埔太和邨年中爆出圍標疑雲後,居民自發成立關注組,成功爭取天價工程重新招標。本週日,佢哋派出嘅十名居民,更獲九成九業權人投票支持,成功踢走由民建聯成員做主席十幾年嘅舊業主立案法團,充分體現「太和的後裔」嘅團結同民主選舉精神。由太和的後裔組成嘅關注組成員,獲悉成功踢走舊法團後,都難 ...


勝出法團選舉當晚,一班太和的後裔到邨內酒樓食飯慶祝。(關注組成員提供)

眾人諸事

「太和的後裔」起義成功 千萬工程五十萬 KO

大埔太和邨年中爆出圍標疑雲後,居民自發成立關注組,成功爭取天價工程重新招標。本週日,佢哋派出嘅十名居民,更獲九成九業權人投票支持,成功踢走由民建聯成員做主席十幾年嘅舊業主立案法團,充分體現「太和的後裔」嘅團結同民主選舉精神。

由太和的後裔組成嘅關注組成員,獲悉成功踢走舊法團後,都難掩興奮心情。(《蘋果日報》圖片)

太和邨有大約五千戶業主,星期日業主大會有近四成、即係一千九百名業主或授權人出席投票,支持由太和的後裔組成嘅新法團,對比平日業主大會得二百人參與,人數差一大截。

關注組唔少成員都係「抗爭素人」,見條邨出事先第一次上街。呢三個月佢哋為選戰幾乎日日開會日日見,企街站收集簽名同宣傳。核心成員 Cherry喺新法團當選後形容,今次「仲辛苦過立法會選舉……選前好多居民都話嚟,但我哋好驚佢最後唔嚟」,最終抗爭成功。

Cherry強調勝利背後,最重要係邨民真正關心條邨,「咁就算第二日(新)法團班人變咗,我哋都可以拉佢落嚟。」新任法團主席任肖雲拍心口話會提高法團透明度,包括 facebook直播開會,佢同 Cherry仲好有信心之前單千萬外牆工程,最終可以約五十至七十萬過關,即係原本天價工程費嘅百分之二左右。

成員為選戰踢 Job

話說改選法團前一日,有「太和的後裔」成員同原來法團成員起爭執,更疑被對方推跌受傷須送院。受傷成員阿偉喺新法團當選後興奮形容:「依家幾痛都唔理啦,贏到,足足搞咗三個月……最後終於贏到,係希望嘅結果,(心情)唔係言語可以形容。」

阿偉仲話:「依家條頸仲扯住,一路扯到落條腰、背脊嗰度,頭暈同嘔就少啲喇。」本身做 freelance剪接嘅佢透露,最近三個月經常「踢 Job(推掉工作)」,有一個月冇開工,全因要投入選戰前準備工作。

至於被指抱 B打人嘅,係舊法團委員兼新界社團聯會大埔區理事姚錦嫦。阿偉話已經去警署落咗口供,但就未知警察點處理,「我冇諗到佢會推我,諗住幾十歲師奶,最惡都係潑婦罵街。」

阿偉當日受傷送院,他形容事發後自己爬起身,「一坐嗰下就開始暈」。(網上圖片)

成功當選嘅新法團,以壓倒性大比數勝出,總共贏得九成九有份投票嘅業權人支持。(網上圖片)

朱凱廸明踩鄺神 被翻泥頭山搶鏡舊賬

「票王」朱凱廸近期人氣急升,但紅過炸子雞嘅佢最近喺 TVB專訪中笑住批評超區票王鄺俊宇,話成日聽到對方講自己一年接二千個個案「都幾難頂」,因為佢覺得做立法會議員嘅任務「唔係接 case」,而係推動香港民主運動。

廸廸做咗尊貴嘅議員後咁講,得罪唔少泛民政黨中人,皆因好似早前天水圍嘉湖山丘,當日廸廸去挖泥抗議,呢個本身同樣係 case,不過就係工黨跟開。知情人士話,工黨年初收到嘉湖山莊居民投訴,於是跟進個案兼開記招,仲有報紙頭版報導泥頭山事件。事後工黨再組織示威,同時廸廸嗰邊想跟進,於是約埋三月二十日朝早九點半去「挖泥」,仲講到明唔好帶政黨或組織 banner。

當日有份喺行動中被捕嘅民進黨楊繼昌就話,佢一直都係用 facebook聯絡「八鄉朱凱廸」專頁嘅管理員,十八號晚「八鄉朱凱廸」話行動當日朝早九點半天榮輕鐵站集合,但十九號晚對方突然稱「為避開鄧氏」,突然改為朝早七點半挖住泥先。

行動前一晚先突然改時間,據悉工黨一早約好街坊,又擔心記者冇咁早到,於是繼續建議九點半,但最終土盟等人七點半去咗挖泥,九點半就公告天下。當日傳媒鏡頭下,廸廸等人早咗兩個鐘到場,帶埋好有土盟色彩嘅綠底白字「倒泥可恥」 banner,喺 facebook叫人立即聲援,傳媒順理成章叫土盟做行動發起人。至於李卓人因為唔可以丟低班街坊,結果「準時」到但變「聲援者」,鏡頭只影住佢兩度想強闖泥頭山,被人指想「抽水」,其實都幾無奈。

當然跟進議題無分先後,但無論元朗橫洲「官商鄉黑」勾結定天水圍泥頭山,其實都係個案跟進,所以千祈唔好睇小冇鏡頭下跟進個案嘅力量。

對於有冇單方面提早行動時間,朱凱廸引述土盟成員莊立彬喺 facebook嘅 status回覆,話土盟成員一直有跟進鄉郊倒泥嘅問題,又話原本約九點半行動驚太晏,擔心姓鄧嘅地主會阻止,於是前一晚六點同工黨成員趙恩來講會提早行動,當時趙回覆話會提大家可以早啲到。即係話,工黨嚟唔到,就係工黨嘅問題。

李卓人因為約咗街坊九點半,加上驚記者七點半未必即刻趕得切入去天水圍採訪,所以冇得提早行動,結果準時變「遲到」,被捕變抽水。(《蘋果日報》圖片)

曾俊華辭唔辭職  689都頭痕

政圈瘋傳財爺曾俊華下個月會辭職參選, 689應該好頭痕,因為鬍鬚曾會留低《財政預算案》呢壇年度巨獻,到時臨時臨急搵人接手,隨時拎唔到分仲令 689再失分。(《蘋果日報》圖片)

梁振英爭取連任因立會選舉建制派失利而吹起冷風,近期橫洲事件再被踢爆有私通鄉黑之嫌,更隨時成為壓垮 689嘅最後一根稻草,但黑處未算黑,近日名嘴李慧玲引述政圈消息,話財爺曾俊華下個月會辭職參選,而數最頭痕者,非 689莫屬。

鬍鬚曾十月辭職並非空穴來風,睇番上一屆,特首選舉雖然喺一二年二月中先接受提名,但梁振英就喺一一年十月初已辭任行會,再自創「備選人」一詞參選。問題係,鬍鬚曾貴為財爺,每年最重要工作之一就係發表《財政預算案》,如果佢真係辭職,份《預算案》又點收科呢?

查實自梁振英上場後,佢為咗盡攬大權,連《預算案》都要為佢份《施政報告》服務,所以呢幾年兩者都捆綁一齊喺十月下旬開始做諮詢,如果鬍鬚曾真係出選, 689當然會想方設法提早逼走呢個潛在競選對手,費事佢再有機會參與《預算案》制定啦,但財爺辭咗職,就算中央再任命新人選,都一定係臨時臨急接手,如果《預算案》令市民失望, 689一樣被牽連,到時仲要好近特首選舉,睇怕只會令 689行情更加凍過水。

撰文:巫不言

news@nextdigital.com.hk


鍾意就快D Share啦!