網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月17日 星期六

人妻大解放 楊怡透視Look晒「胸」器 __,楊怡,

楊怡嚟個性感大解放,變身火辣人妻!藝人楊怡與吳卓羲出席活動,人妻楊怡性感大解放,前後透視短裙Look示人,晒出心口事業線,她否認賣性感,她說:「唔係,係健康嘅!(你真空?)我做好咗措施,唔會走光。(結婚當晚仲性感?)唔係好勁啫,大日子嗰日總之靚啦!」差點向吳卓羲通水楊怡又透露差點向擔任其婚禮兄弟團的吳卓羲通水,她說:「我差啲講咗佢聽姊妹們諗住玩乜,我哋雖然識咗十幾年,但我唔會出賣姊妹嘅,總之啲遊戲 ...


楊怡嚟個性感大解放,變身火辣人妻!藝人楊怡與吳卓羲出席活動,人妻楊怡性感大解放,前後透視短裙Look示人,晒出心口事業線,她否認賣性感,她說:「唔係,係健康嘅!(你真空?)我做好咗措施,唔會走光。(結婚當晚仲性感?)唔係好勁啫,大日子嗰日總之靚」差點向吳卓羲通水楊怡又透露差點向擔任其婚禮兄弟團的吳卓羲通水,她說:「我差啲講咗佢聽姊妹們諗住玩乜,我哋雖然識咗十幾年,但我唔會出賣姊妹嘅,總之啲遊戲 ...




其他影片:>>






楊怡嚟個性感大解放,變身火辣人妻!

藝人楊怡與吳卓羲出席活動,人妻楊怡性感大解放,前後透視短裙Look示人,晒出心口事業線,她否認賣性感,她說:「唔係,係健康嘅!(你真空?)我做好咗措施,唔會走光。(結婚當晚仲性感?)唔係好勁啫,大日子嗰日總之靚」

差點向吳卓羲通水

楊怡又透露差點向擔任其婚禮兄弟團的吳卓羲通水,她說:「我差啲講咗佢聽姊妹們諗住玩乜,我哋雖然識咗十幾年,但我唔會出賣姊妹嘅,總之啲遊戲唔會咁簡單。我10月2日結婚,但10月1日有工作我都照做,一邊工作一邊籌備婚禮囉,我暫時9月21、22日都要做嘢,想約兄弟姊妹出嚟食飯,但大家忙,都未成事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!