掃呢頁CODE去手機

2016年9月5日 星期一

食檸檬?No way!阿Sa溝仔逢追必勝 __,阿Sa,蔡卓妍,

阿Sa自爆細個讀書嗰陣會主動追男仔,咁唔知依家會唔會呢?歌手張敬軒、Twins與許靖韻現身婚禮場地出席廣播劇記者會,軒仔、Twins跟DJ司勳與花仔花女慢慢步入會場,十足婚禮一樣。記者會期間,軒仔睇相佬上身提議司勳明年結婚,阿Sa聞言即問軒仔她何時才會結婚,軒仔搞笑話:「你就要睇全相先知!」搞到阿Sa笑到流眼水,場面相當搞笑!阿Sa親自出山擊男仔逢追必勝接受訪問時,阿Sa表示軒仔非常搞笑,提到軒仔 ...


阿Sa自爆細個讀書嗰陣會主動追男仔,咁唔知依家會唔會呢?

歌手張敬軒、Twins與許靖韻現身婚禮場地出席廣播劇記者會,軒仔、Twins跟DJ司勳與花仔花女慢慢步入會場,十足婚禮一樣。記者會期間,軒仔睇相佬上身提議司勳明年結婚,阿Sa聞言即問軒仔她何時才會結婚,軒仔搞笑話:「你就要睇全相先知!」搞到阿Sa笑到流眼水,場面相當搞笑!

阿Sa親自出山擊男仔 逢追必勝

接受訪問時,阿Sa表示軒仔非常搞笑,提到軒仔要睇全相,她即話:「My pleasure!我見到佢Instsgram啲post好好笑都會send message畀佢,都唔知佢個腦諗乜!(佢成日講咸濕笑話?)頭先都講咗好多!」其後談到阿嬌在廣播劇內的角色好恨嫁,同男友拍拖多年,她直言一般女仔拍拖多年都會迫男友結婚,但自己卻未試過,問到她拍拖係咪成日散,阿嬌笑言:「咁我都唔係好大啫!」講到阿Sa劇內的角色比較主動,問到佢拍拖係咪都好主動?阿Sa話:「細個讀書嗰陣會主動啲,但唔會傻豬豬咁貿貿然,梗係feel到對方都有意思先,依家唔會喇。(試食過檸檬? )真係冇囉!好有信心先會,冇理由搵架嚟丢!」而在旁的阿嬌就話:「嘩!我都唔敢咁講!」至於提到現時有不少女性主動向男友求婚,阿Sa就坦言自己都希望會有男方向自己求婚。

阿嬌演唱會踩空嚇一嚇

另外,談到阿嬌昨晚做演唱會時險跌親,阿嬌指自己專注向前行,而沒有留意升降台未降到地面:「踩空咗,嚇一嚇,但冇事嘅。(演唱會第一次咁?)踩咁空嘅第一次。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!