掃呢頁CODE去手機

2016年9月15日 星期四

Note7:三星及蘋果鬥蝦碌 股價同「機」唔同命 __,蘋果,

兩大智能手機冤家三星電子及蘋果公司最近鬥「蝦碌」!先有三星GalaxyNote7電池爆炸,令股價一日最多曾跌7%;而最近蘋果亦公布最新系統iOS10,令iPhone更新後慘變「磚頭」。不過同「機」唔同命,Apple股價周二逆市升2%後,周三早段再升3%,係咪iPhone變磚都馨香啲?三星近期飽受GalaxyNote7電池爆炸問題困擾,正為回收產品感到頭痛,股價亦因此受到影響,最多一日曾跌近7%,但 ...




其他影片:>>






兩大智能手機冤家三星電子及蘋果公司最近鬥「蝦碌」!先有三星Galaxy Note 7電池爆炸,令股價一日最多曾跌7%;而最近蘋果亦公布最新系統iOS 10,令iPhone更新後慘變「磚頭」。不過同「機」唔同命,Apple股價周二逆市升2%後,周三早段再升3%,係咪iPhone變磚都馨香啲?

三星近期飽受Galaxy Note 7電池爆炸問題困擾,正為回收產品感到頭痛,股價亦因此受到影響,最多一日曾跌近7%,但上日似乎「轉移視線」,與電腦生產商惠普宣布達成打印機業務交易,令股價回升逾4%,收復一半失地。另外,有外電引述來自南韓消息稱,三星已開始建議用戶下載一款軟件補飛,確保Note 7充電不會超過60%,但變相令電話「叉唔足電」,亦與早前公布的回收行動有衝突。

蘋果公司公布最新作業系統iOS 10,周三開始供用家下載更新,然而在iOS 10可供下載的數小時後,有用戶在Twitter上發文指在手機安裝後無法使用,令iPhone慘變成「磚頭」。蘋果隨後在一份聲明中致歉,並指已解決了上述問題,但股價暫未受影響,更在美股昨日跌市中逆市上升逾2%,兩日合共更升逾4%,似乎先勝一籌。

------------

「東網Money18」全新功能「板塊追蹤」,助你分析抓緊投資先機

http://money18.on.cc/info/liveinfo_industry.html

「致富智庫」領悟理財/職場智慧,一Click改變一世

http://money18.on.cc/wealth


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!