掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

陳子聰:日日做外賣仔 蘇永康聞何超儀:OK啦 __,超儀,何超,陳子聰,蘇永康,何超儀,

陳子聰(圓圖)留院,好友蘇永康話日日負責買外賣,問到超儀時,佢就話OK啦!歌手蘇永康於(蘇康)下午7時許現身港安醫院探望好友陳子聰。手持外賣到場的他被問到買了甚麼到場?蘇永康就謂負責送外賣:「我日日都送外賣。(傾幾句?)唔好啦!我上去先。(子聰咩狀況?)你都要畀我睇吓先,我只負責買外賣。」問他是否買外賣給何超儀食?蘇永康說:「都要食嘅,大家都要食。」談到超儀是否好擔心?蘇永康說:「ok啦!你畀我入 ...


陳子聰(圓圖)留院,好友蘇永康話日日負責買外賣,問到超儀時,佢就話OK歌手蘇永康於(蘇康)下午7時許現身港安醫院探望好友陳子聰。手持外賣到場的他被問到買了甚麼到場?蘇永康就謂負責送外賣:「我日日都送外賣。(傾幾句?)唔好我上去先。(子聰咩狀況?)你都要畀我睇吓先,我只負責買外賣。」問他是否買外賣給何超儀食?蘇永康說:「都要食嘅,大家都要食。」談到超儀是否好擔心?蘇永康說:「ok你畀我入 ...




其他影片:>>






陳子聰(圓圖)留院,好友蘇永康話日日負責買外賣,問到超儀時,佢就話OK

歌手蘇永康於(蘇康)下午7時許現身港安醫院探望好友陳子聰。手持外賣到場的他被問到買了甚麼到場?蘇永康就謂負責送外賣:「我日日都送外賣。(傾幾句?)唔好我上去先。(子聰咩狀況?)你都要畀我睇吓先,我只負責買外賣。」

問他是否買外賣給何超儀食?蘇永康說:「都要食嘅,大家都要食。」談到超儀是否好擔心?蘇永康說:「ok你畀我入先。」語畢他即一支箭行入醫院探病。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!