掃呢頁CODE去手機

2016年9月3日 星期六

陳凱琳裸泳 網友:側多少少就Perfect! __,凱琳,陳凱琳,

陳凱琳泳池落水游裸泳嘅一幕,夠晒香艷!藝人陳凱琳(Grace)在無綫劇《巨輪II》佔戲都好重,今晚播出嘅一集正式登場,劇情講述同哥哥陳展鵬一齊去沖繩搵鍾嘉欣的蕭正楠,在機緣巧合下,遇到夢中情人Grace,見到Grace跳街舞大晒青春活力,蕭正楠睇到入晒神兼變成心心眼!蕭正楠睇到入晒神之後,蕭正楠在酒店重遇Grace,遠遠咁睇到Grace寬衣解帶,剝衫入泳池裸泳嘅一幕!呢一幕唔只蕭正楠睇到入晒神,網 ...


陳凱琳泳池落水游裸泳嘅一幕,夠晒香艷!

藝人陳凱琳(Grace)在無綫劇《巨輪II》佔戲都好重,今晚播出嘅一集正式登場,劇情講述同哥哥陳展鵬一齊去沖繩搵鍾嘉欣的蕭正楠,在機緣巧合下,遇到夢中情人Grace,見到Grace跳街舞大晒青春活力,蕭正楠睇到入晒神兼變成心心眼!

蕭正楠睇到入晒神

之後,蕭正楠在酒店重遇Grace,遠遠咁睇到Grace寬衣解帶,剝衫入泳池裸泳嘅一幕!呢一幕唔只蕭正楠睇到入晒神,網友見到畫面只得Grace的背影,仲要係燈光暗淡,大呻到喉唔到肺,更有人留言話「側多少少就Perfect嘞!」亦有網友將劇情拉埋Grace現實生活嘅男友鄭嘉穎說:「唔通佢『裸泳』係『裸』住去搵鄭嘉『穎』?」雖然個Gag就爛到爆炸,但依然引起網友不斷大笑。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!