掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

順Phone速遞1:順Phone快遞:Galaxy S8又玩雙鏡頭? __,

如果GalaxyS8真係備有雙鏡頭,相信都係玩淺景深及先拍後對焦呢類Gimmick功能。呢頭GalaxyNote7啱啱話停售,另一旗艦系列GalaxyS又有新消息。最近有內地知名爆料人士指,下代GalaxyS(型號應該叫GalaxyS8)將會採用雙鏡頭設計,分別是1,200萬像素及1,300萬像素,而前鏡頭將會係800萬像素,亦會加入Note7嘅虹膜專用相機。計我話,玩雙鏡嘅手機之前都有好幾部,亦 ...


如果Galaxy S8真係備有雙鏡頭,相信都係玩淺景深及先拍後對焦呢類Gimmick功能。

呢頭Galaxy Note 7啱啱話停售,另一旗艦系列Galaxy S又有新消息。最近有內地知名爆料人士指,下代Galaxy S(型號應該叫Galaxy S8)將會採用雙鏡頭設計,分別是1,200萬像素及1,300萬像素,而前鏡頭將會係800萬像素,亦會加入Note 7嘅虹膜專用相機。計我話,玩雙鏡嘅手機之前都有好幾部,亦唔見得用家好熱衷、撐場,不如將鏡頭質素搞好啲咪仲好!

《Instagram》放大新功能 穿崩舊相要Delete?

《Instagram》啱啱宣布即日起加入放大(Zoom)功能,用家於App內睇相或者影片時可以將內容隨時放大,自然睇得更清楚。呢個新功能即日起就用得,iOS版就率先開放,Android版就要等多陣。新功能睇落冇咩特別,但就觸動唔少所謂「女神」嘅神經,狂Delete舊相,話驚畀網友放大搵到穿崩、瑕玼位喎!

唔驚新iPhone!LG V20同時段搞發布

新iPhone發布會邀請函正式發出,落實喺美國時間9月7日朝早10點舉行,唔單止用家期待,其他手機廠都要睇實。Apple搞發布會,理論上其他廠就算有旗艦機發布都應該「讓路」避免硬砍,點知同屬期待作嘅LG V20竟然撞正同一日於美國舉行發布會,時間就早Apple少少,朝早8點50分開始,仲玩埋Facebook專頁全球直播。究竟係V20搶到Apple收視,抑或全城睇iPhone放棄V20,就一定要拭目以待喇!

直播網址:https://www.facebook.com/LGUSAMobile/

有圖為證?小米Note 2規格似層層

小米Note已經推出咗一段時間,估計二代產品應該係時候登場,呢個時間當然又會有「諜照」流出!根據內地爆料人「KJuma」於微博上載嘅相片,可以隱約見到呢部小米出品將會備有曲面屏幕,佢仲透露新機會採用雙鏡頭、5.5吋屏幕、Qualcomm Snapdragon 821處理器、6GB RAM及128GB ROM。不過根據以往小米Note定位,效能強係意料中事,而雙鏡頭亦已經喺紅米Pro上面出現過,反而想知幾時發布啫!

摺機不死!Galaxy Folder 2

摺機喺唔少國家都仲有捧場客,所以好似Samsung等廠商都不時推出摺機迎合市場。最近就有呢部Galaxy Folder 2,就連宣傳相都有埋,相信離推出日期唔遠。功能上就認真一般,Snapdragon 425處理器、3.8吋解像度480x800篤芒、2GB RAM、16GB ROM及1,950mAh電池,加上Android 6.0.1作業系統,可以話係冇甚賣點。贏在全金色設計,唔駛宣傳都肯定大把土豪大媽入手。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!