掃呢頁CODE去手機

2016年9月26日 星期一

【最期待嘅畫面出現了】Sammi 8分鐘撬開古天樂金口唱《當年情》 __,Sammi,許冠傑,Sam,古天樂,鄭秀文,

【短片】【最期待嘅畫面出現了】Sammi8分鐘撬開古天樂金口唱《當年情》2016-09-2613:10:00HKT(攝影:仇志德)古天樂做Sammi演唱會尾場表演嘉賓原本佢死都唔肯唱金口唱歌不過Sammi努存咗8分鐘終於撬開古天樂金口古仔唱咗一少段《當年情》噚晚係Sammi鄭秀文演唱會尾場,而古天樂仲因為要還「飛債」而做表演嘉賓。唱歌嘅時候,Sammi梗係有遞咪畀古仔,不過古仔只係講咗句:「你好嗎 ...


【短片】【最期待嘅畫面出現了】Sammi 8分鐘撬開古天樂金口唱《當年情》

2016-09-26 13:10:00 HKT



(攝影:仇志德)



古天樂做Sammi演唱會尾場表演嘉賓



原本佢死都唔肯唱金口唱歌



不過Sammi努存咗8分鐘終於撬開古天樂金口



古仔唱咗一少段《當年情》



噚晚係Sammi鄭秀文演唱會尾場,而古天樂仲因為要還「飛債」而做表演嘉賓。唱歌嘅時候,Sammi梗係有遞咪畀古仔,不過古仔只係講咗句:「你好嗎?」之後就跟住音樂「啦啦啦」。之後古仔喺台上仲表示唔知自己做咩好,事關Sammi連日嘅嘉賓唔係唱歌就係棟篤笑,佢就只可以棟篤企。

其間Sammi不斷叫古仔開金口,不過古仔話:「我係唔會睬你,不過我想澄清一件事。喺fb有人post咗張poster話我2018年開演唱會,我可以好肯定話畀大家知,冇啲咁嘅事,唔好再打畀我問我喇!」

不過最後Sammi再三游說下終於劈開冰山,古仔避足8分鐘最後肯開金口,佢仲唱咗一小部份嘅《當年情》,喺側邊蹺住古仔嘅Sammi仲笑佢:「不如你再唱歌,再進軍樂壇,攞男歌手獎!」


鍾意就快D Share啦!