掃呢頁CODE去手機

2016年9月17日 星期六

【明日點開騷?】喉嚨發炎致走音聲沙 Sammi個唱首場三度痛哭 __,Sammi,許冠傑,Sam,鄭秀文,

Sammi鄭秀文噚晚紅館首場《鄭秀文TouchMi2世界巡迴演唱會2016》,見Sammi已然全力以赴瞓身演出,但幾乎一開場已經聲沙,高音位更唱唔到,結果多首歌曲失準,Sammi在台上更三度痛哭,為自己走音聲沙感難受,更向觀眾說:「我好痛苦。我仲有七場,可唔可以俾番錢你哋?我把聲咁樣,我好痛苦,可唔可以退錢?」其實Sammi開騷前已一直受鼻敏感困擾,連日來亦受喉嚨發炎及咳嗽影響,自言「把聲好似冇咗 ...




其他影片:>>






Sammi鄭秀文噚晚紅館首場《鄭秀文Touch Mi 2世界巡迴演唱會2016》,見Sammi已然全力以赴瞓身演出,但幾乎一開場已經聲沙,高音位更唱唔到,結果多首歌曲失準,Sammi在台上更三度痛哭,為自己走音聲沙感難受,更向觀眾說:「我好痛苦。我仲有七場,可唔可以俾番錢你哋?我把聲咁樣,我好痛苦,可唔可以退錢?」其實Sammi開騷前已一直受鼻敏感困擾,連日來亦受喉嚨發炎及咳嗽影響,自言「把聲好似冇咗一半」。本月14及15日Sammi都有在fb拍片報平安,但聽佢把聲真係好沙;開騷前夕,Sammi拍片說:「把聲呢,我覺得好過噚日,咳又少咗,聽日就正式開騷,無論點都會加油加油加油,有幾多做幾多。」對自己要求極高、亦不想令觀眾失望的Sammi,所以未好番晒亦悉力以赴,但開場時Sammi已說:「噚日係好似災難咁,係咁走音,有啲高音直頭去唔到,今日喺心中就聽到一句說話,未許天色常藍,但恩典夠用,真係恩典夠用,因為把聲開咗,醫生又畀咗藥。」又事先張揚,謂今日會聲沙同走音,叫觀眾唔好介意,仲講笑話:「啲人成日問我part 1同part 2有咩分別,part2會全晚走音。」結果Sammi除咗講嘢嘅時候成日走音,唱到《薩拉熱窩的羅密歐與茱麗葉》等歌時更不時失準。Sammi亦非常肉緊,又好嬲自己唱唔到,有時對自己表現失望,即頭擰擰流淚,但見歌迷齊聲力撐,即又笑番。可惜Sammi把聲狀態越來越沙,到劉德華出場時,更已慘變男人聲。雖然如此,但Sammi完全沒有欺場,還繼續enore。之後問觀眾:「係咪差唔多喇?」觀眾即大嗌,然後Sammi再說:「你哋第一次話好!依家唱《默契》,不如你哋唱啦!」觀眾即一齊唱,但其實Sammi都有唱。呢part rundown原定Sammi要返後台換衫,不過佢最後都冇去換,而係留喺台上繼續唱《默契》,亦是最後一首歌。

(攝影:陳俊強) Sammi全晚講嘢嘅時候成日走音
Sammi話喉嚨發炎 呢條片把聲沙到聽唔到佢講嘢 拍呢條片嘅時候,把聲好咗啲。

鍾意就快D Share啦!