掃呢頁CODE去手機

2016年9月18日 星期日

【足本】黃子華棟篤笑講「Sammi安仔現象」:香港最後一個童話 __,子華,鄭秀文,Sammi,許志安,安仔,許冠傑,Sam,黃子華,

子華神講開許志安,停唔到口,問大家:「許志安同鄭秀文同台嗰陣,有冇做過啲親密嘅動作吖?」全場又一片尖叫。子華再加兩錢肉緊:「你哋係咪好想許志安同Sammi講……」都未講,台下叫聲已經震耳欲聾。此時Sammi用佢高八度、走晒音嘅聲線,疑似呼籲大家「千祈唔好呀!千祈唔好中計呀!」咁。子華閃身同Sammi保持安全距離,問大家:「你哋係咪好想許志安同佢講……」又係一片尖聲。咁講咩呢?子華話:「ThankY ...




其他影片:>>






子華神講開許志安,停唔到口,問大家:「許志安同鄭秀文同台嗰陣,有冇做過啲親密嘅動作吖?」全場又一片尖叫。子華再加兩錢肉緊:「你哋係咪好想許志安同Sammi講……」都未講,台下叫聲已經震耳欲聾。此時Sammi用佢高八度、走晒音嘅聲線,疑似呼籲大家「千祈唔好呀!千祈唔好中計呀!」咁。子華閃身同Sammi保持安全距離,問大家:「你哋係咪好想許志安同佢講……」又係一片尖聲。咁講咩呢?子華話:「Thank You!Thank You!」唔係呢句,而係呢句:「你太瘦喇!咁樣點生BB呀?」Sammi即說:「邊個話生BB?」子華就話:「仲得0架!你今日攰啲,但休息完你會唔會有啲力,大家傾下?許志安唔係一個好嘅嘉賓,但係你知唔知,你查番YouTube吖,嗰一次,佢一上台,係嗌到呢……啲人鍾意到佢呢……」全場又嗌。子華抵死地回應大家:「我只可以形容,嗰種嗌法,完全唔係呢一種嗌法,係俾鬼嚇!……唔係!俾鬼嚇都會停呀,因為你嗌到最盡你係死鬼咗0架嘛,所以係鬼俾鬼嚇!就算你死咗都要企番起身再嗌!「然後嗌到最盡有個人係喺度嗌:『Ho正呀!』(扮Sammi腔)佢見到許志安同鄭秀文一齊就話好正呀!點解呀?有病囉!外母病,好囉,返嚟佢囉佢……一齊囉。「但我想話俾你(Sammi)聽,我今日係想講有少少社會意義嘅嘢……你唔使諗住走,未走得住。點解啲人會咁想你同許志安一齊?因為……你唔使答,因為呢個童話呀!」全場發出嘅歡呼聲,已經令人聽唔到其他聲音。未完0架,故事都未完,金童玉女………但係爆咗煲!曾經。然後破鏡,竟然又能夠重圓。呢個,係童話中嘅童話,所以你明唔明白,你嘅社會意義,你嘅社會責任呀?係因為今時今日嘅香港,係少咗好多童話0架喇!所以,如果你兩口子喺屋企鬧交,如果許志安鬧你,你係有權同佢講:『收聲!』唔係為咗我,係為咗香港!『我叫你去買豉油就買豉油!唔好駁嘴!大局為重!』」好勁呀!講咗咁耐,子華仍然唔捨得走,問大家,呢個童話點樣可以最完美呢?「真係,生個仔(你懂的,全場又尖叫)我連你個仔個名都幫你諗埋,你個仔就叫做『勝不許敗』!」Sammi即尖聲甜笑,子華當然唔罷休,繼續話:「許志安個仔,許勝不許敗!三母子一齊走出嚟,贏晒!許志安,鄭秀文,許勝不許敗!」全場報以熱烈掌聲。Sammi失聲走音道:「多謝!」

(資料圖片) (資料圖片)
(資料圖片) 子華喺台上講許志安同Sammi兩個嘅愛情故事要點 (攝影:陳慧安)

鍾意就快D Share啦!