掃呢頁CODE去手機

2016年9月18日 星期日

【子華神登場】黃子華責Sammi不應退票:你影響好多人你知唔知? __,子華,鄭秀文,Sammi,許冠傑,Sam,黃子華,

是夜嘉賓係子華神黃子華,佢上台時已經同抱恙且首場提議「可唔可以退票」嘅Sammi提出「忠告」,佢話:「我成日病,我成日表演,我試過臨出場,喺個廁所又屙又嘔,真係攬住個廁所出場。而作為一個專業嘅表演者,最緊要係乜嘢?就係:唔 好 回 水!」全場大笑,就連走晒音嘅Sammi,都忍唔住大笑。子華神再強調:「係唔可以回水0架!」笑到走音停唔到嘅Sammi差啲要抱住個肚:「冇問題!」子華即道:「你冇問題?你 ...




其他影片:>>






是夜嘉賓係子華神黃子華,佢上台時已經同抱恙且首場提議「可唔可以退票」嘅Sammi提出「忠告」,佢話:「我成日病,我成日表演,我試過臨出場,喺個廁所又屙又嘔,真係攬住個廁所出場。而作為一個專業嘅表演者,最緊要係乜嘢?就係:唔 好 回 水!」全場大笑,就連走晒音嘅Sammi,都忍唔住大笑。子華神再強調:「係唔可以回水0架!」笑到走音停唔到嘅Sammi差啲要抱住個肚:「冇問題!」子華即道:「你冇問題?你影響好多人你知唔知道?」Sammi無奈道:「唔關我事呀……」唔好緊張豬,子華神講笑同大家warm up下啫!」


鍾意就快D Share啦!