網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月20日 星期二

【獨家有片】貼地又親民幫遊客截的士 發哥同司機selfie影埋的士做背景 __,發哥,周潤發,

【短片】【獨家有片】貼地又親民幫遊客截的士發哥同司機selfie影埋的士做背景2016-09-2011:33:00HKT(相片由讀者何先生提供)發哥嘅霸氣!(相片由讀者何先生提供)其實發哥都係幫遊客截的士啫(相片由讀者何先生提供)佢仲好nice咁同何先生合照(相片由讀者何先生提供)(相片由讀者何先生提供)(相片由讀者何先生提供)要見到國際巨星本身就係一件好難嘅事,能夠遇到巨星仲會幫你搵埋路就簡直天 ...


【短片】【獨家有片】貼地又親民幫遊客截的士 發哥同司機selfie影埋的士做背景

2016-09-20 11:33:00 HKT



(相片由讀者何先生提供)



發哥嘅霸氣!(相片由讀者何先生提供)



其實發哥都係幫遊客截的士啫(相片由讀者何先生提供)



佢仲好nice咁同何先生合照(相片由讀者何先生提供)



(相片由讀者何先生提供)



(相片由讀者何先生提供)

要見到國際巨星本身就係一件好難嘅事,能夠遇到巨星仲會幫你搵埋路就簡直天方夜譚。不過日前,奧斯卡影帝里安納度就喺紐約,細心咁為一對公公婆婆帶路。(相關新聞: http://bit.ly/2cH5pZg )唔使咁遠去到紐約,喺香港都係有一個親民巨星,佢就係成日都同市民自拍嘅發哥——周潤發。

一直都係香港人心目中偶像嘅周潤發,貴為國際級巨星嘅佢,非常貼地又親民,除咗會撘地鐵、行街巿之外,但凡任何人喺條街野生捕獲到佢,只要問一句話可唔可以合照,即刻可以得到「與發哥selfie」機會x 1,GOTCHA!

發哥親民嘅程度直頭可以做新一代旅遊大使,無論去到邊都咁nice。本報讀者何先生日前透過本報「爆相爆片」,親身見證發哥親民嘅一面。任職的士司機嘅何先生話嗰朝早喺西貢北潭路,本身諗住出返去市中心,點知喺途中見到發哥企喺路中心截的士,原來發哥當時係幫三個遊客截的士,佢哋嘅目的地係東壩,之不過因為路途遙遠,行入去差唔多要三個鐘頭,所以發哥知道之後幫佢哋手截車。

何先生仲話:「發哥當時好nice咁同我影相,仲拉咗我去車頭影,佢話咁樣先可以影埋架的士同車牌,之後啲乘客仲話好好彩,咁都俾佢哋撞到發哥。」之後《蘋果》向發哥了解,但係佢話唔回應喇!真係夠晒低調!


鍾意就快D Share啦!