掃呢頁CODE去手機

2016年9月17日 星期六

開心Share生女秘方!謝安琪邀Juno做契爺 __,Juno,謝安琪,麥浚龍,

謝安琪唔單止開心暢談生B秘方,仲話已經請咗老友麥浚龍做B女嘅契爺。歌手謝安琪(Kay)宣布懷孕佗B女,跟9歲兒子張瞻湊成個「好」字,其實今年39歲的Kay「話要就有」實在難得,Kay再接受《東網》訪問時,被問到有何生B秘方?她在電話中怕醜說:「喂呀,你哋真係好搞笑,講埋啲咁嘅嘢,我真係唔知講咩好!其實我去睇中醫唔係為咗生BB,係想調養身體,因為之前做嘢太搏,身體好攰呀,我其實冇(秘方)㗎,我真係好 ...




其他影片:>>






謝安琪唔單止開心暢談生B秘方,仲話已經請咗老友麥浚龍做B女嘅契爺。

歌手謝安琪(Kay)宣布懷孕佗B女,跟9歲兒子張瞻湊成個「好」字,其實今年39歲的Kay「話要就有」實在難得,Kay再接受《東網》訪問時,被問到有何生B秘方?她在電話中怕醜說:「喂呀,你哋真係好搞笑,講埋啲咁嘅嘢,我真係唔知講咩好!其實我去睇中醫唔係為咗生BB,係想調養身體,因為之前做嘢太搏,身體好攰呀,我其實冇(秘方)㗎,我真係好愧對大家呀!因為好多人問我,喺我Facebook度,問我個醫生係咪專生BB嘅,我都答咗佢哋,我睇嗰個中醫唔係特登睇生BB㗎,我想調理好氣血,可能因為血氣好咗就好啲啦咁囉!就係因為咁,我醫生話多咗好多人嚟睇呀,我都擔心我就嚟book唔到醫生。」

多食天然食物

Kay又話今次如願懷B女亦跟補品無關,功勞全歸於猛男老公張繼聰。她透露可能因現時正休息中,自己可以準備食物:「我就食天然嘅嘢多,如唔飲啲糖類。好多人天氣熱咪飲好多汽水,檸檬茶咁樣,我就冇嘅,我淨係飲清水加檸檬,日日都係飲呢啲健康啲嘅嘢囉,例如食嘅嘢,就得到就買有機嘅蔬菜呀,有機嘅生果如牛果油,我食好多牛油果,都唔係集中食一樣嘢食,好均衡,乜都食,我自己比較食多啲菜嘅。」

計排卵期增擊中率

另外,Kay又大方表示有計排卵期:「我都有計自己(排卵期),咁女仔梗係會計吓周期㗎啦,純粹係跟據周期知道邊幾日係最佳時機、最適當,咁就把握時機會,其他嘢真係冇乜嘢協助。可能係張繼聰叻囉,我唔知呀,你哋走去問張繼聰好過啦,我就真係好普普通通嗰種人!不過我就真係食得健康,我都覺得我肥咗咁多,係因為食嘢吸收咗,以前食嘢三餐都好趕,依家成日慢慢食,個底子好咗囉!咦!好冇用呀,我啲貼士,對唔住呀。」

飲湯補營養

問到Kay現時可有繼續茹素?她表示:「其實我都唔係食全素㗎,我都有食海鮮。我真係唔食肉㗎,我唔鍾意食肉,依家都係,但係老人家擺好多心機,有時都想煲啲湯畀我飲。裏面都有啲肉,我都照飲唔會嘥咗佢哋啲心機,老人家開唔開心都好緊要㗎嘛,所以我都會飲湯,但我就食唔到肉㗎,真係!張繼聰就乜都食㗎,佢就好有衣食嘅,你煮乜,佢都食嘅。」

爆麥浚龍有契爺相

問到Kay有否將喜訊通知圈中朋友?她表示剛剛正式邀請好友麥浚龍做B女的契爺:「因為我覺得佢留鬚嗰個樣,就係一個契爺相,佢都好開心!除咗我屋企人,佢都係頭幾個,我好快咁通知咗佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!