網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月17日 星期六

【周浩鼎話跟進咗喎】說好的保留東薈城UA呢? 網民:見佢就忟! __,

【周浩鼎話跟進咗喎】說好的保留東薈城UA呢?網民:見佢就忟!2016-09-1721:02:00HKT留番喺度,留番啲回憶喺度?網民紛紛留言鬧爆周浩鼎民建聯周浩鼎曾經講過:「我跟進咗,戲院會留番喺度。」講緊嘅就係東涌嘅東薈城UA,周浩鼎所講嘅「會留番喺度嘅戲院,聽日9月18號就結業喇!網民就喺「東涌人」facebook專頁鬧爆周浩鼎。一班居住東涌嘅網民,知道東薈城UA會結業之後,都紛紛喺「東涌人」 ...


【周浩鼎話跟進咗喎】說好的保留東薈城UA呢? 網民:見佢就忟!

2016-09-17 21:02:00 HKT



留番喺度,留番啲回憶喺度?



網民紛紛留言鬧爆周浩鼎

民建聯周浩鼎曾經講過:「我跟進咗,戲院會留番喺度。」講緊嘅就係東涌嘅東薈城UA,周浩鼎所講嘅「會留番喺度嘅戲院,聽日9月18號就結業喇!網民就喺「東涌人」facebook專頁鬧爆周浩鼎。

一班居住東涌嘅網民,知道東薈城UA會結業之後,都紛紛喺「東涌人」facebook專頁留言,大呻東涌人可以去邊度睇戲,其實之後東涌人最近嘅戲院,就係機場嘅戲院、嘉禾青衣電影城,又或者去到荃灣或葵涌,仲留言鬧周浩鼎:「見佢就忟!我上屆今屆都無投佢,佢咪又响度!而家仲超區o添!」「 跟進咗喇個戲院隔離個公廁同垃圾筒會留低。」「條友講野都好信嘅。」「 #周浩鼎標準答案: 一定話唔關佢事,一切都係戲院本身的商業決定﹐乾淨俐落。」「你唔理政治,政治都會找上門。」

其實香港冇戲睇嘅地區,除咗東涌,都仲有東鐵線,先唔講東鐵線嘅九龍塘、旺角、紅磡呢幾個旺區,剩低嘅8個站(唔計馬場、羅湖、落馬洲),就只係剩低粉嶺新開嘅一間,同埋沙田嗰個得兩個院嘅一間,大埔墟、太和、火炭、大學嘅朋友要睇戲,就一定要出到市區,都係好少戲院。


鍾意就快D Share啦!