網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月18日 星期日

政Whats噏:政Whats噏:馮檢基李卓人何秀蘭敗選賴地硬 __,李卓人,

馮檢基、李卓人及何秀蘭在今屆立會選舉齊齊落敗。(設計圖片)今屆立法會選舉多名泛民主派老將落敗,包括轉戰新界西直選的民協超級議員馮檢基(阿基)、分別在香港島及新界西角逐連任的工黨何秀蘭(Cyd)及李卓人(阿人)。對於敗選,他們就藉口多多,特別是阿基,一時話新界西票王朱凱廸吸晒票源,一時又話如果自己再出戰九龍西直選就會被人鬧,所以先轉區參選。其實阿基空降新界西才是分薄其他泛民候選人的票源,真係落敗仲要 ...


馮檢基、李卓人及何秀蘭在今屆立會選舉齊齊落敗。(設計圖片)

今屆立法會選舉多名泛民主派老將落敗,包括轉戰新界西直選的民協超級議員馮檢基(阿基)、分別在香港島及新界西角逐連任的工黨何秀蘭(Cyd)及李卓人(阿人)。對於敗選,他們就藉口多多,特別是阿基,一時話新界西票王朱凱廸吸晒票源,一時又話如果自己再出戰九龍西直選就會被人鬧,所以先轉區參選。其實阿基空降新界西才是分薄其他泛民候選人的票源,真係落敗仲要賴地硬!

阿基今日(17日)在電台節目被問到落敗原因,他指民協在新界西有支部,加上他估計自己知名度高,上屆選舉民主黨加公民黨都攞到14萬票,所以就覺得泛民可以攞多一個議席。不過,因為分票分得差,支持泛民的選民又覺得一定唔可以畀建制派候選人入議會,要保送多一個非建制派,結果就投咗畀啲後生仔。以九龍西深水埗為老巢嘅阿基又話,如果今次喺九龍西出選會被人鬧,所以先至轉區參選。不過,阿基轉區分薄泛民票源,都係一樣被人鬧

至於Cyd,她指自己敗選是因為過去主要做議會文件、政策研究、同志工作,多過去同街坊接觸,而選舉期間她並非推薦名單會「比較弊」,加上又有消息傳她停止選舉工程及輸梗,呢啲都會有影響。她仲反問,大家一直想香港島搵多兩個泛民入議會,「但搵嘅時候係睇數量定質量呢?」估唔到她工作「離地」而敗選,竟然唔反省,反而暗踩選民只重數量而唔睇質素,相信冇投票畀佢嘅選民,肯定覺得自己嘅投票決定非常正確。

而自稱1995年至今任職議員20年嘅阿人,今次都被連根拔起。雖然阿人承認自己做得唔夠好,要反思,但轉頭又話現時配票已經蓋過候選人嘅往績同立場嘅考慮,佢擺太多時間喺佔領行動等政治運動中,少咗時間放喺選區。如果好似佢咁講,主打政治議員嘅香港眾志候任立法會議員羅冠聰、熱血公民鄭松泰等人就唔會跑出一班泛民老將多年來靠食老本,選民早已厭棄,依家仲喺度賴呢樣賴嗰樣,睇嚟佢哋真係唔知個醜字點寫。

※更多政經猛料、秘聞,請關注政Whats噏fb:

https://goo.gl/ndFQNz


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!