掃呢頁CODE去手機

2016年10月25日 星期二

1024食環署票控清潔阿婆:倒水風波:婆婆展歡顏 終於安樂晒 __,

周婆婆早上繼續開工,指依家安樂晒。(張曉楠攝)任職清潔工的姓周(71歲)婆婆,因倒水事件遭食環署職員票控引起風波。周婆婆今早如常到灣仔開工,據她表示:「公司叫我唔使擔心,幫我畀咗1500蚊(罰款告票),其他同事都未試過(倒水被票控)」。周婆婆又開心市民為她抱不平,多謝港人對她的關心,指事件已告一段落,「依家安樂晒」。她指昨日被票控時因「唔知點算好,先喊起上嚟」。 ...




其他影片:>>






周婆婆早上繼續開工,指依家安樂晒。(張曉楠攝)

任職清潔工的姓周(71歲)婆婆,因倒水事件遭食環署職員票控引起風波。周婆婆今早如常到灣仔開工,據她表示:「公司叫我唔使擔心,幫我畀咗1500蚊(罰款告票),其他同事都未試過(倒水被票控)」。

周婆婆又開心市民為她抱不平,多謝港人對她的關心,指事件已告一段落,「依家安樂晒」。她指昨日被票控時因「唔知點算好,先喊起上嚟」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!