掃呢頁CODE去手機

2016年10月27日 星期四

退役脫星 自爆患腦退化 做停車場保安過日辰 李中寧:對人生冇留戀 [壹週刊 - 1390] __,李中寧,M1,

已過六張的李中寧,離開娛樂圈廿年,兩年前回流香港,去年6月成功考牌做保安。娛頭退役脫星 自爆患腦退化 做停車場保安過日辰 李中寧:對人生冇留戀近年娛樂圈古老當時興!80年代的小生林俊賢、邵仲衡、吳岱融相繼被掘出幕前,連帶與郭富城同期受大台力捧,離巢後拍過不少三級片的李中寧,亦成為網友搜挖對象。原來已屆花甲之年(60歲)的李中寧,14年退休後已由英國回流香港,撞正有朋友開保安公司,於是考牌做停車場保 ...


已過六張的李中寧,離開娛樂圈廿年,兩年前回流香港,去年 6月成功考牌做保安。

娛頭

退役脫星 自爆患腦退化 做停車場保安過日辰 李中寧:對人生冇留戀

近年娛樂圈古老當時興! 80年代的小生林俊賢、邵仲衡、吳岱融相繼被掘出幕前,連帶與郭富城同期受大台力捧,離巢後拍過不少三級片的李中寧,亦成為網友搜挖對象。原來已屆花甲之年( 60歲)的李中寧, 14年退休後已由英國回流香港,撞正有朋友開保安公司,於是考牌做停車場保安,打發時間。

神隱廿年的李中寧接受本刊訪問時有問必答,唯獨感情事例外,更自爆患有初期腦退化,但並不擔心病情惡化。「我對人生無留戀!」李中寧看似輕描淡寫,其實灰到裂。

停車場站崗

香港人健忘,要不是同期受大台力捧,稱為「銀河十星」之一的邵仲衡回歸拍劇、胡越山之子胡[!FE6E]參加今屆港男,可能亦未必有人記起,這位一代三級片男星李中寧。

九五年,拍罷電影《信有明天》後,李中寧決定離開娛樂圈,移民英國開餐館。

神隱廿年,同圈中人全無聯絡,除了近年網上流傳李中寧以蔡李佛師兄身份示範打沙包外,便未有機會見過真身。

直至最近,本刊發現脹了幾個碼,頭髮斑白的李中寧,竟在港島區一幢商業大廈做保安員。

每日中午時分,著住反光背心的李中寧便走到停車場外站崗,不時四圍踱步,只要有車輛進出,他便趕緊走到馬路邊充當指揮,「先生、小姐,小心呀!麻煩行快兩步啦,就嚟有車出喇!」

遇上途人問:「投注站喺邊?街市點去?」眼前的肥叔叔都冇托手踭,但根本冇人一眼認出他就是拍了過百部三級片的電影男星。

李中寧絕不 hea做,有車出入,定必揮手打招呼,還自動波做埋督導,以防人車爭路。

阿豬媽上前問路,卻未有察覺肥叔叔就是一代三級片男星李中寧。

企街督導,有輪更制,李中寧有機會坐房歎冷氣。

撈散變長工

車輛進出這幢大廈的次數算疏落,加上每兩三小時便換班,李中寧的工作稱得上「他條」。每晚踏正七點收工,李中寧連反光背心都唔除,便慢慢行去街市買餸,他專揀預先醃好的餸菜,方便返歸可以立即落鑊。

連日所見,李中寧不論買完餸抑或收工,總會返回任職的商業大廈,再從其他地方離開,相當神秘,問他現時的住處,他支吾以對,只透露同另一個三級男星曹查理是街坊。「我住喺邊呀?住喺邊?託賴啦。我仲有自己物業!」李中寧說。

李中寧表示一心諗住「炒散」,方便自己有多點私人時間「做自己嘢」,點知老闆長期缺人,幾乎一星期做足七日冇假放,不過「唔使擔唔使抬」,所以先留低繼續做,當過日辰。

88年被大台欽點成為「銀河十星」的李中寧(左一),與郭富城、邵仲衡同期受力捧。

有兩年密密拍三級片的李中寧,自稱拍下近百電影、影帶,其中《三度誘惑》令他一脫成名。

留港祭父母

父母離世超過三十年,李中寧提起二人仍然眼濕濕。

李中寧未入行,父母已經離世,促使他入娛樂圈,因為有一個任務要去完成;事隔三十年,李中寧聲稱已達到目的和任務完成,但卻不肯透露半點內情,照估計,與他同父異母的妹妹葉童不無關係。

對於當日父母離世,自己未有在旁,他一直耿耿於懷。「一直都原諒唔到自己!」直至退休後,李中寧見自己年紀大身體唔好,一四年五月拍板搬返香港。「留响英國的話,就算飛返嚟一次,都係拜佢哋(父母)一次,仲有清明、生忌、死忌、重陽,人喺香港,可以多啲睇吓佢哋。」李中寧說。

靠藥物延緩退化

咪睇李中寧又肥又大隻兼且習武多年,在娛樂圈短短的十年時間,高峰期五日四夜趕拍劇,積勞成疾抵抗力變差,患上白蝕,同頑疾搏鬥多年外,拍戲試過與陳惠敏對打,不慎墮海跌斷腳,如今翻風落雨仍會有反應,絕不好受。

回流香港後,李中寧更發覺自己經常出現去到一個地方,完全零印象,亦唔知自己點解要去同做乜!「醫生話我有初期腦退化,等於年紀大有老花。」

靠食藥延緩病情,但李中寧態度從容,似不太憂慮。「你信又好,不信又好,我其實唔留戀,我唔留戀我嘅人生……我過去又唔光彩,內心又黑暗,經歷又痛苦,唔開心㗎!」李中寧說。

收工連反光背心都冇除就趕去買餸。

身形雖然脹爆,但習武多年,身手靈活,企街開工一時技癢來一招。

無悔做脫星

李中寧口中提到的黑暗、不光彩,是他那兩年拍近百部三級片的歲月?

「拍三級片我絕唔介意,我係有目的而為……坦白講你情我願,唔係得我一個拍三級片,個人選擇……我同黃秋生係同期拍,經過深思熟慮!」李中寧說。只六十出頭,肥叔叔李中寧會考慮復出幕前?「冇興趣!」好決絕。

李中寧不單是蔡李佛高手,在娛樂圈的日子,曾參加自由搏擊比賽,贏得冠軍。

曾與黎明於《晉文公傳奇》合演對手戲。

初入行的李中寧有「肥版梁朝偉」的稱號,似唔似?有啲嘅!

三級超人

李中寧是葉童(原名李思思)的同父異母兄長,不過兩房人一向沒有往來,葉童更拒絕提及有關對方的任何事。

八六年加入 TVB,當時被稱「肥版梁朝偉」的李中寧,曾經與郭富城、邱淑貞、李婉華及邵仲衡等人被力捧為「銀河十星」。九○年香港三級片大行其道,李中寧加入脫星行列,拍攝首部三級片《三度誘惑》,結果一脫而紅,有過千萬票房,戲中他「三級超人」角色更成為經典,自此走上不歸路,先後同過邱月清、陳寶蓮、秦虹及梁思敏等多個脫星上過床(拍床上戲)。九五年,李中寧決定淡出娛樂圈。

葉童與李中寧是同父異母的兄妹,只是兩人不相往來。

自力更生

做過明星,就會有人認得出,所以要放得低,轉行做番一般打工仔,絕對唔係一件易事。

鄭艷麗

90年代艷星之一,拍過幾部全裸三級片,港產片沒落後,她便甚少再公開蒲頭。 14年,被發現在麥當勞賣包,當時的時薪只有三十二元。

傅天穎(奀妹)

台灣女星傅天穎, 00年來香港拍了個啤酒廣告走紅,最近有報導指她在台灣一間美容院做學徒,月入只有一萬七千元台幣(約四千五百元港幣),還好有前夫每月兩萬台幣贍養費,幫補生計。

吳詠虹

同李中寧一樣係「銀河十星」,代表作是《大時代》做劉青雲細妹方芳, 97年離開娛樂圈後,經歷婚變要獨力賺錢養女,之後她轉行由化妝妹做起,目前是 Fancl其中一名首席化妝師。

李雨陽

加入娛樂圈十一年都紅唔起,於是決定轉行到街市擺檔賣雞,事事親力親為,成功放下藝人身段。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!