網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月7日 星期五

一撻即着再轟梁錦松倡普通話 趙學而梅小惠不和13年由得佢過咗去 __,學而,梅小惠,趙學而,

一撻即着再轟梁錦松倡普通話 趙學而梅小惠不和13年由得佢過咗去【《蘋果》專訪】唱歌拍劇為尋開心的趙學而,11年前逃離無綫後自由接工作,拍劇不是一貫睇開的大台,自資出靚聲碟講口碑不須宣傳;從來不是鹹魚的學而,今年44歲終等到開處女騷的機會,門票僅六分鐘被秒殺;學而不甘做倒模藝人,貼地的她為撐廣東話再寸爆前高官梁錦松,但卻避談13年前傳跟梅小惠反面:「由得佢過咗去!」■44歲的趙學而離開無綫後以自由身 ...


一撻即着再轟梁錦松倡普通話 趙學而梅小惠不和13年由得佢過咗去

【《蘋果》專訪】

唱歌拍劇為尋開心的趙學而,11年前逃離無綫後自由接工作,拍劇不是一貫睇開的大台,自資出靚聲碟講口碑不須宣傳;從來不是鹹魚的學而,今年44歲終等到開處女騷的機會,門票僅六分鐘被秒殺;學而不甘做倒模藝人,貼地的她為撐廣東話再寸爆前高官梁錦松,但卻避談13年前傳跟梅小惠反面:「由得佢過咗去!」



■44歲的趙學而離開無綫後以自由身接工作,下月舉行處女騷門票被秒殺炒賣,證明現仍有很多識貨之人。攝影:沈健程



■學而自嘲為人衰口直心快,不懂得口甜舌滑,以前經常因此影響工作機會。



■學而在《皆大歡喜》扮演林玉露大受歡迎,但卻跟梅小惠不和傳足13年。資料圖片



■學而捍衞廣東話再寸梁錦松:「你不如轉世投胎做第二世人。」資料圖片

在娛樂圈默默捱了20多年的趙學而,年過30的中女中男,必定聽過她的《尋開心》、《每隔兩秒》、《自欺欺人》等歌曲;看過她在長壽劇《皆大歡喜》扮演尖酸二少奶林玉露,學而等了超過七億秒,終等到下月假Star Hall舉行處女騷「我趙學而演唱會」。日前她在觀塘接受本報專訪,對於自己未上過一線,淡然說:「呢個世界好多唔同崗位,如果個個歌手都着到聖誕樹,個個都喺紅館開騷,其實倒模一樣,我諗樂迷都唔係好想見到呢個現象,我反而覺得有唔同類型歌手畀大家選擇,開心過喺紅館開party。」



■學而近年轉戰內地接騷,又自資出發燒碟,幫港視拍劇,工作得好開心。微博圖片



■學而多年來身材不變,依舊瘦削。

「我好火爆」學而於05年拍完《皆》劇後逃離無綫,以自由人身份在內地和香港接工作,四年前復出簽港視拍《第二人生》,她說:「經歷好似輪迴七世人,起起跌跌高高低低又病過又好番,我諗呢個過程好切合香港人打不死精神,尤其娛樂圈。」因為不擦鞋不埋堆?學而直認:「我個人衰口直心快,唔識口甜舌滑,尤其以前細個講咗先算,可能令到人哋唔開心。」

02年學而拍《皆大歡喜》時,有傳因她屢次遲到而遭梅小惠指摘,決裂至今13年,學而對此說:「呢啲嘢過咗去唔想再講,由得佢過咗去,工作上做到大家要做嘅就OK。」問曾否被人欺負?學而笑說:「應該有,但唔記得,好多人覺得我好火爆,我係一點就着,但燒完就冇嘢,過咗去就算。」

近年學而經常在網上蒲頭,很貼地關心社會,曾在facebook寸梁錦松「香港學校要用普通話教中文」的言論,學而提到此事一撻即着:「我唔係刻意針對某個人,而係某啲事情我哋需要堅持,最令我激動係講廣東話問題,一個香港長大、土生土長香港人,竟然話廣東話唔係自己母語!自己支火柴即刻着,我會覺得你點可以將自己一直以嚟嘅成長,好似粉筆字抹晒,你不如轉世投胎做第二世人,譬如你係一個潮州人,你喺潮州出世,由細到大講潮州話,你依然係撐潮州話㗎,唔可能話唔可以用潮州話,去到邊度都一樣。」

「自己方言」學而認為中國地大物博,每個城市都可能有自己方言:「點解唔可以堅持自己地方語言呢?我覺得呢件事好奇怪,我哋由細到大聽廣東歌睇港劇,全部都係廣東話,忽然間開電視全部講普通話,你都會覺得奇怪,雖然鐵一般事實,香港地講普通話人越嚟越多,但呢度始終係香港,開埠以嚟都係講廣東話,就係咁簡單。」

撰文:余燕儀

場地提供:Comic park and cafe(Mega Box)

服裝提供:Matt Hui


鍾意就快D Share啦!