掃呢頁CODE去手機

2016年10月2日 星期日

【接咗新娘就狂錫】羅仲謙拖實楊怡出門 15分鐘咀足6次 __,羅仲謙,楊怡,

【短片】【接咗新娘就狂錫】羅仲謙拖實楊怡出門15分鐘咀足6次2016-10-0214:40:00HKT(攝影:陳順禎、朱志聰、黃曉程)羅仲謙今朝8點半就去到酒店接新娘楊怡,到咗10點45分,一班兄弟姊妹團步出酒店,一齊排開,等緊楊怡同羅仲謙現身,一對新人出到嚟之後,就應大家要求錫錫,喺門口錫咗兩次,今日天氣都幾熱,一班兄弟姊妹同一對新人都流晒汗,楊怡同謙謙仲要成日用風扇仔吹住。之後一對新人行近畀傳 ...


【短片】【接咗新娘就狂錫】羅仲謙拖實楊怡出門 15分鐘咀足6次

2016-10-02 14:40:00 HKT



(攝影:陳順禎、朱志聰、黃曉程)

















羅仲謙今朝8點半就去到酒店接新娘楊怡,到咗10點45分,一班兄弟姊妹團步出酒店,一齊排開,等緊楊怡同羅仲謙現身,一對新人出到嚟之後,就應大家要求錫錫,喺門口錫咗兩次,今日天氣都幾熱,一班兄弟姊妹同一對新人都流晒汗,楊怡同謙謙仲要成日用風扇仔吹住。

之後一對新人行近畀傳媒影相,又再錫多兩次畀大家睇,沿途羅仲謙拖實楊怡隻手,兩個面上帶住幸福嘅笑容,15分鐘之後,佢哋就正式出發去男家屋企。

羅仲謙仲好細心,喺楊怡上車嘅時候,仲用手護住楊枱個頭,免得佢撞到,上咗車之後,佢哋又錫咗兩次,短短十幾分鐘,呢對新手夫妻,已經錫咗6次,真係好恩愛。


鍾意就快D Share啦!