掃呢頁CODE去手機

2016年10月12日 星期三

【220磅大麥包】麥長青頂硬上堅拒假食 __,麥包,麥長青,

麥包坦言依家體重係人生最高峰,不過佢話拍得飲食節目就要真食!藝人麥長青(麥包)與滕麗名、江美儀於牛池灣街巿為無綫節目《街巿遊樂團》拍攝,麥包穿着校服恤衫、打呔扮飛仔學生哥,更向兩位「索爆學生妹」吹口哨,齊齊於茶餐廳歎學生餐。拍得就要食麥包近來一連拍攝多個飲食節目而增磅不少,有大肚腩的他已達220磅,坦言體重是人生高峰期,要找營養師減肥,他謂:「依家每朝綁鞋帶都好後悔,最緊要肚腩,自己又鍾意食,而且 ...


麥包坦言依家體重係人生最高峰,不過佢話拍得飲食節目就要真食!

藝人麥長青(麥包)與滕麗名、江美儀於牛池灣街巿為無綫節目《街巿遊樂團》拍攝,麥包穿着校服恤衫、打呔扮飛仔學生哥,更向兩位「索爆學生妹」吹口哨,齊齊於茶餐廳歎學生餐。

拍得就要食

麥包近來一連拍攝多個飲食節目而增磅不少,有大肚腩的他已達220磅,坦言體重是人生高峰期,要找營養師減肥,他謂:「依家每朝綁鞋帶都好後悔,最緊要肚腩,自己又鍾意食,而且我覺得拍得飲食節目就要真係食,唔可以假食,食兩啖就算,自己感受到,觀眾先可以感受到。」

街市畀女圍

問到是否男藝人到街巿會比較多女士圍,他謂:「啲街坊真係好熱情,不過佢兩個都唔弱,美儀直頭好似爭佢哋錢咁,追住嚟叫!」麥包又指很多店舖老闆好熱情,都不收他們錢,但他們都夾硬要他們收,他又大嘆人情味現時愈來愈少,要好好珍惜。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!