掃呢頁CODE去手機

2016年10月31日 星期一

26年後最正邊個?》 90年亞姐三甲聚頭 施綺蓮大露背 楊玉梅吹唔停 吳綺莉就... __,楊玉梅,亞洲小姐,亞姐,吳綺莉,



其他影片:>>






相關連結:51歲楊玉梅大把人追拍劇搞生意瓣瓣掂http://bit.ly/2eX2Bu0當年水中露點》又係最上鏡小姐陳綺明虎背熊腰變師奶http://bit.ly/2eJkbBl講到選美,除咗香港小姐之外,大家應該都仲記得有亞洲小姐呢家嘢。考一考大家,又記唔記得吳綺莉係邊屆亞姐呢?佢係1990年亞洲小姐冠軍。當年亞軍係施綺蓮、季軍係楊玉梅,由選到依家差唔多成26年,3個都依家都會出嚟聚下舊,吹下水 ...


相關連結:

51歲楊玉梅大把人追 拍劇搞生意瓣瓣掂

http://bit.ly/2eX2Bu0

當年水中露點》又係最上鏡小姐 陳綺明虎背熊腰變師奶

http://bit.ly/2eJkbBl

講到選美,除咗香港小姐之外,大家應該都仲記得有亞洲小姐呢家嘢。考一考大家,又記唔記得吳綺莉係邊屆亞姐呢? 佢係1990年亞洲小姐冠軍。

當年亞軍係施綺蓮、季軍係楊玉梅,由選到依家差唔多成26年,3個都依家都會出嚟聚下舊,吹下水。感情不知幾好! 三個女人都差唔多成四十幾五十,但係依然KEEP住,個樣同做女嘅時候都冇乜點變。

如果呢家再選過,邊個攞冠亞季呢可?

你睇下施綺蓮,同老友食飯一樣著到靚靚,大露背夠晒養眼。再點番支煙,女人味仲濃過啲煙味。不過,講到最HIGH嘅一定係楊玉梅,全程手舞足蹈咁,不知幾落力! 咦! 楊玉梅隔離嗰個咪綠葉王梁健平,三娘教子咁。你哋係咪傾緊大計呀? 施綺蓮話︰「佢(吳綺莉) 就嚟生日呀! 」吳綺莉︰「我就嚟18歲啦! 哈哈哈! 我哋一出世就識啦! 」

識咗成27年,真係好好感情,仲久唔久約出嚟聚下,認真高興 !


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!