掃呢頁CODE去手機

2016年10月10日 星期一

的哥收「紅衫魚」 2張數字一樣 __,

的士司機收到3張100港元鈔票,其中2張鈔票號碼數字一樣,只有1個英文字不同。(fb「‎的士司機資訊網Taxi」圖片)收到錢,大家最留意當然是它的幣值,但有網民收到鈔票後留意到有趣的地方。網民DavidHugh為的士司機,日前在facebook群組「‎的士司機資訊網Taxi」中上載圖片,指自己收到乘客所付的車資,圖中可見有3張直版新簇的100港元鈔票,其中2張鈔票號碼數字一樣,只有一個英文字不同。 ...


的士司機收到3張100港元鈔票,其中2張鈔票號碼數字一樣,只有1個英文字不同。(fb「‎的士司機資訊網 Taxi」圖片)

收到錢,大家最留意當然是它的幣值,但有網民收到鈔票後留意到有趣的地方。網民David Hugh為的士司機,日前在facebook群組「‎的士司機資訊網 Taxi」中上載圖片,指自己收到乘客所付的車資,圖中可見有3張直版新簇的100港元鈔票,其中2張鈔票號碼數字一樣,只有一個英文字不同。貼文者表示「實在太可怕啦,個機會率係幾多份之幾?有冇人識計呀? 」

不少網民看見此圖後,都指第一眼看不出2張鈔票有分别,細看下才留意到英文字母不同。網民嘖嘖稱奇感到很巧合,有網民笑指幸好有1個英文字不同,否則就是偽鈔。有網民猜測可能是幾張鈔票用來珍藏,剛巧客人不夠現金才使用,亦有人則指自動櫃員機出現連號鈔票的情況經常發生。

網民有話說

邵子明:我一睇都以為喺假錢,睇真D先知

Daniel Chan:嘩!睇完題目,再睇埋啲數字,仲以為講緊假銀紙添

田利明:留起去!好難得!

PongCheung Chan:個客可能自己收藏、但冇晒$先比左你咋

Billy Cheung:好彩英文唔同

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!