網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月27日 星期四

36歲熊黛林微博報喜:我們結婚了 __,熊黛林,

恭喜晒!現年36歲嘅熊黛林,與男友郭可頌感情穩定,可頌更於今年三月求婚成功,二人計劃喺今年年尾拉埋天窗。而佢哋亦都言出必行,果然係臨近年尾嘅10月份簽字結婚。啱啱熊黛林喺微博報喜,留言話:「我們結婚了。」佢除咗上載恩愛咁翹住老公嘅合照外,仲上載簽字一刻嘅情況。相中所見。一對新人的簽字儀式十分簡單,熊黛林更連婚紗都冇着,只穿了一件喱士白色裙,感覺十分隨意。就算係手上所戴嘅婚戒,亦係簡單款式。____ ...


恭喜晒!

現年36歲嘅熊黛林,與男友郭可頌感情穩定,可頌更於今年三月求婚成功,二人計劃喺今年年尾拉埋天窗。

而佢哋亦都言出必行,果然係臨近年尾嘅10月份簽字結婚。啱啱熊黛林喺微博報喜,留言話:「我們結婚了。」佢除咗上載恩愛咁翹住老公嘅合照外,仲上載簽字一刻嘅情況。相中所見。一對新人的簽字儀式十分簡單,熊黛林更連婚紗都冇着,只穿了一件喱士白色裙,感覺十分隨意。就算係手上所戴嘅婚戒,亦係簡單款式。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!