網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月27日 星期四

【恭喜晒!】36歲熊黛林突宣佈同郭可頌結咗婚! __,郭可頌,熊黛林,

恭喜晒!恭喜晒!36歲嘅熊黛林,今日突然喺微博宣佈:「我們結婚了!」仲貼咗張相,著上簡約白色長裙嘅熊黛林,手蹺住老公郭可頌,由於著上平底鞋嘅熊黛林身高仍高過佢老公,所以佢有微微烏低身,遷就二人嘅高度,見佢哋身在律師樓,應該剛簽完紙,而經理人阿Kim就幫佢做證婚人。熊黛林同郭可頌喺9月頭排期結婚,當時熊黛林回應話入咗紙可以三個月內先結,早前傳婚期喺11月頭趕完拍戲之後,點知一對新人今日就公開喜訊息! ...




其他影片:>>






恭喜晒!恭喜晒!36歲嘅熊黛林,今日突然喺微博宣佈:「我們結婚了!」仲貼咗張相,著上簡約白色長裙嘅熊黛林,手蹺住老公郭可頌,由於著上平底鞋嘅熊黛林身高仍高過佢老公,所以佢有微微烏低身,遷就二人嘅高度,見佢哋身在律師樓,應該剛簽完紙,而經理人阿Kim就幫佢做證婚人。熊黛林同郭可頌喺9月頭排期結婚,當時熊黛林回應話入咗紙可以三個月內先結,早前傳婚期喺11月頭趕完拍戲之後,點知一對新人今日就公開喜訊息!熊黛林出po後,兄長亦於微博轉貼並寫道:「我把妹妹托付給你了,好好對她,祝你們永遠幸福。」發出微博post廿分鐘,已經有1881個留言送上祝福,「恭喜你!真心希望你能幸福」、「祝福,找到真愛」、「很有夫妻相, 用幾十年去等待一個愛人是值得的」。經理人Kim回覆《蘋果》稱:「Lynn今日喺香港註冊,我好榮幸做佢見證人,佢係一個好乖女仔,好開心佢終於搵到佢Mr. Right,今日係值得一個慶祝日子,唔講太多啦,你哋留番聽日問Lynn。」

(熊黛林微博截圖) 恭喜!熊黛林成為郭太太!(微博圖片)
身穿平底鞋嘅熊黛林明顯高過老公郭可頌。(微博圖片) 由熊黛林經理人Kim(左一)做證婚人。(微博圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!