掃呢頁CODE去手機

2016年10月8日 星期六

崔碧珈36G導彈堅料唔怕踩 __,崔碧珈,

Anita在浮台混戰時慘遭兩女夾擊,猛踩其36G「不倒胸」!
崔碧珈36G導彈堅料唔怕踩擁36G重型導彈的崔碧珈在新片搏到盡,拍攝浮台混戰戲時遭兩女出腳左右夾攻,猛踩其GCup導彈,Cup數隨之飆升至H,令人窒息!對於該場戲令「西瓜胸」變得更有睇頭,而且極堅挺踩極唔扁,她坦言只做足防走光措施,絕無墊Pad!Anita在浮台混戰時慘遭兩女夾擊,猛踩其36G「不倒胸」!擁有36G逼爆上圍、被譽為「天下第一胸」的崔碧珈(Anita),在黃永峰監製的動作新片《辣警霸 ...


崔碧珈36G導彈堅料唔怕踩

擁36G重型導彈的崔碧珈在新片搏到盡,拍攝浮台混戰戲時遭兩女出腳左右夾攻,猛踩其G Cup導彈,Cup數隨之飆升至H,令人窒息!對於該場戲令「西瓜胸」變得更有睇頭,而且極堅挺踩極唔扁,她坦言只做足防走光措施,絕無墊Pad!

擁有36G逼爆上圍、被譽為「天下第一胸」的崔碧珈(Anita),在黃永峰監製的動作新片《辣警霸王花》中頻頻大騷深不見底的招牌事業線,並與眾女有連場激戰,拍攝現場波濤「胸」湧!Anita曾在多套電影作性感演出,今次一如以往豁出去,與岑麗香、蔡潔(Jacky)、何佩瑜(Jeana)、鄭欣宜及何佩珉等,身穿白色貼身Bra Top襯紅色熱褲在泳池浮台拍攝搏擊戲份!

Anita在片中遭其他女學警嘲笑「打假波」,更慘被圍毆,G Cup巨胸遭兩女出腳蹂躪,左右夾擊!不過,其「西瓜胸」堅過石堅,無懼被踩!

片中的Anita(左)因身材過於出眾成為眾矢之的。
  • 片中的Anita(左)因身材過於出眾成為眾矢之的。
香香同對手由浮台打到落水底,好吃力o架!
  • 香香同對手由浮台打到落水底,好吃力o架!

用「西瓜胸」保持平衡

談到當時拍攝情況,Anita坦言被「踩波」一幕是臨時加,所以吃了不少NG:「拍呢場浮台戲,一埋位動作指導就同我講要加呢個鏡頭,因為浮台成日搖,所以對手都唔能夠一下子踩得中。加上當日好熱,所以都拍得比較辛苦!」又笑指巨胸成為其他人用來保持平衡的「踏腳石」。提到拍攝該場戲時上圍似乎比平時更有睇頭,是否有墊Pad?她笑說:「嗰件衫根本冇空位墊!我哋只係做足安全措施,黐膠紙同着打底衫,始終係打戲,防走光最重要。」飾演特種部隊的她現實中同樣注重鍛煉身體,小時候曾考慮做警察,卻因體弱而沒有實踐理想,她說:「我細個寫『我的志願』嘅時候都寫過做警察,但大個後多病孱弱,加上有啲近視,所以就冇再諗。」

岑麗香蔡潔打到水底

片中,Anita上圍受「考驗」,香香與Jacky亦上演大戰,更由浮台打到落水底,Jacky指香香手腳纖幼,擔心會整傷對方:「佢太過嬌滴滴,手手腳腳好幼,對比香香,我都好大隻吓,好驚整到佢!同埋我哋要由浮台打到落水,我哋都濁親幾次。另外有個水底鏡頭好講求默契,我哋又要閉氣又要喺水底扭嚟扭去,難度都高,但出嚟效果就好滿意!」她大讚香香「好Sweet」,與她做對手戲好舒服。

文:影視組


鍾意就快D Share啦!