掃呢頁CODE去手機

2016年10月16日 星期日

【低調度37歲生日】甘比為照顧病重大劉 急速消瘦臉憔悴 __,甘比,劉鑾雄,大劉,

【低調度37歲生日】甘比為照顧病重大劉急速消瘦臉憔悴21,193建立時間(HKT):101600:01#video_player{width:100%;height:100%;}適中字型較大字型依家華置幾乎由甘比姊妹打骰,甘比(陳凱韻)30歲嘅細妹陳諾韻去年7月升為執董,與36歲、出任華置行政總裁嘅大家姐陳詩韻一齊坐入董事局。而華置主席劉鳴煒同與細妹劉秀融同甘比一家關係亦唔差,逢親劉鳴煒宣傳旗下商 ...


【低調度37歲生日】甘比為照顧病重大劉 急速消瘦臉憔悴

21,193
建立時間 (HKT): 1016 00:01

依家華置幾乎由甘比姊妹打骰,甘比(陳凱韻)30歲嘅細妹陳諾韻去年7月升為執董,與36歲、出任華置行政總裁嘅大家姐陳詩韻一齊坐入董事局。而華置主席劉鳴煒同與細妹劉秀融同甘比一家關係亦唔差,逢親劉鳴煒宣傳旗下商場,甘比都捧場。依家大劉專心養病,甘比姊妹花就打理華置,好有分工合作feel。最重要係,呂麗君已辭任華置執董。你懂的。自從大劉劉鑾雄去年患病後,紅顏知己甘比一直貼身照顧,除咗陪伴大劉出入養和洗腎,有時更需要於醫院過夜。大劉脾氣係點唔使多講,有時病人心情難免欠佳,且大劉一向有潔癖,要照顧佢真係需要更多耐性。照顧大劉之餘,甘比仲耍睇住一對仔女,由日常起居生活、返學放學做功課,以及陪囡囡學跆拳道,甘比都係親力親為。今年8月,《蘋果》曾拍得甘比拖住囡囡去到銅鑼灣IKEA兒童部,買畫板、兒童用品及床單等等,似乎想培育女兒文武雙全。雖然有保鑣有工人,但甘比就得一個,分身不下,且大劉健康轉差,更加令佢擔心,所以呢幾個月以來見甘比明顯比之前憔悴,消瘦不少。日前甘比單拖出席一個慈善晚宴,心情似乎不錯,但就拒絕受訪。(新聞連結: http://bit.ly/2dEb55j )社交圈最近就流傳話,有啲富豪見到甘比為照顧大劉無微不至,都紛紛讚謂難得。而大劉亦對甘比疼愛有加,早前特地出院陪甘比返大宅慶祝37歲生日添!

左圖採訪、攝影:朱志聰、梁繼光、黃曉程 以前的甘比圓碌碌 大劉仍在休養中,相信有段時間都唔可以出席公開活動了。
今年6月,甘比已明顯消瘦
無論大劉去到邊,甘比一直相伴。 日前最新圖片,甘比明顯消瘦了很多。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!