掃呢頁CODE去手機

2016年10月1日 星期六

【內鬼已捉】爆料指開門利是得$3,800 張名雅宣佈:知道係邊個講 __,張名雅,

【短片】【內鬼已捉】爆料指開門利是得$3,800張名雅宣佈:知道係邊個講2016-09-3022:55:00HKT攝影:陳順禎邊個XX邊個就係鬼!你懂的。呢度有冇「鬼」結婚原是喜事,點知爆出開門利是風波。陳庭欣話,今朝「上頭」(即張名雅)宣佈咗,鬼已捉。明明係一件喜事,但傳下傳下,就變成是非……唔……事主係啱啱成為人妻嘅張名雅,因為好姊妹陳庭欣一次唔小心,爆咗佢同律師男友蔡錦豪嘅婚訊。結婚當日,陳 ...


【短片】【內鬼已捉】爆料指開門利是得$3,800 張名雅宣佈:知道係邊個講

2016-09-30 22:55:00 HKT



攝影:陳順禎



邊個XX邊個就係鬼!你懂的。



呢度有冇「鬼」





結婚原是喜事,點知爆出開門利是風波。



陳庭欣話,今朝「上頭」(即張名雅)宣佈咗,鬼已捉。



明明係一件喜事,但傳下傳下,就變成是非……唔……

事主係啱啱成為人妻嘅張名雅,因為好姊妹陳庭欣一次唔小心,爆咗佢同律師男友蔡錦豪嘅婚訊。結婚當日,陳庭欣同唐貝詩、何傲兒等人齊齊做姊妹,當日大家開開心心,點知新婚燕爾期間,竟有人向傳媒吹水,話開門利是得$3,800。

撇除兩位新人,有機會放料嘅,最大可能係張名雅陪嫁嘅9位姊妹,平時同傳媒有接觸嘅藝人機會最大,包括:唐貝詩、何傲兒、譚凱琪、陳庭欣、節目主持李靄璣同動作演員何佩珉。

今日《蘋果》獨家爆料,原來一對新人結婚前,張名雅早將兄弟姊妹團加入WhatsApp group chat,方便傾婚禮細節。日前新聞一出,一眾兄弟姊妹即喺WhatsApp中,抽絲剝繭討論「捉鬼」,更已鎖定目標。(新聞連結: http://bit.ly/2dcbMbf )

咁啱當日唔小心爆咗張名雅婚訊兼係送嫁姊妹之一嘅陳庭欣,今日到釜鑽石山荷里活廣場出席美食節,對於「捉鬼」之說,陳庭欣早有備而來,佢話:「其實喺gp裡面冇咩話點討論,因為唔係事實(指開門利是得$3,800)。」但講到話一眾姊妹團依家都成為「容疑人」,陳庭欣無奈稱:「今朝收到上頭(即張名雅)最新消息,話知道邊個係內鬼喇,講咗幾句之後,佢講咗句『有緣再聚』,就刪咗個gp喇。其實Carat都覺得結婚係一件開心事,(可有問內鬼係邊個?)冇問呀,佢都唔喺香港,依家問好似好八咁。」

再問陳庭欣可有猜測到底邊個係「鬼」,佢就話:「唔知喎,總之我知道一定唔係自己,其他嘅嘢就唔想去猜測喇。就算真係有呢個人,我相信佢都唔係有心咁樣講嘅,亦都唔係講事實嘅全部。」


鍾意就快D Share啦!