掃呢頁CODE去手機

2016年10月11日 星期二

保誠網賽:保誠網賽 索爆!中國新天后王薔3點搶先睇 __,

保誠網賽粒粒皆星,好波由頭睇到落尾,其中今日為賽事3點打頭陣,就在1號場有中港美女大戰上演,由中國網壇新天后王薔硬撼香港靚女張玲!現年24歲的王薔,論成就暫時當然難與中國網壇史上最出色的李娜相比,但身為2014年仁川亞運女單金牌得主的她,卻絕對擔得起睇得又打得之名。外型清純,笑容甜美,深得網民歡心的王薔,早年更有網民為她開設網頁,專「鋪」其靚相,今次她來港出戰,肯定又會是一眾龍友的「狙擊」對象。究 ...


保誠網賽粒粒皆星,好波由頭睇到落尾,其中今日為賽事3點打頭陣,就在1號場有中港美女大戰上演,由中國網壇新天后王薔硬撼香港靚女張玲!

現年24歲的王薔,論成就暫時當然難與中國網壇史上最出色的李娜相比,但身為2014年仁川亞運女單金牌得主的她,卻絕對擔得起睇得又打得之名。外型清純,笑容甜美,深得網民歡心的王薔,早年更有網民為她開設網頁,專「鋪」其靚相,今次她來港出戰,肯定又會是一眾龍友的「狙擊」對象。究竟今場波要為美女王薔打氣,定支持香港球手張玲好呢?好混亂呀!

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!