網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月5日 星期三

林志穎:【舊同學聚會】41歲林志穎童顏似足17歲 __,林志穎,

林志穎同一班舊同學聚會,當然唔少得影合照留念啦。本月15日便踏入42歲嘅林志穎,喺2010年同太太陳若儀拉埋天窗,依家已育有長子Kimi(7歲)同未夠1歲嘅孖仔Jenson同Kyson,榮升3子之父!同舊同學話題多多林志穎一直被封為「不老男神」,日前佢出席同學婚宴嗰陣,同一班舊同學聚舊,當然要影相留念啦!佢開心到將相片上載同網民開心Share,留言話:「高中畢業快25年了,在同學的婚禮上見面總是有 ...


林志穎同一班舊同學聚會,當然唔少得影合照留念啦。本月15日便踏入42歲嘅林志穎,喺2010年同太太陳若儀拉埋天窗,依家已育有長子Kimi(7歲)同未夠1歲嘅孖仔Jenson同Kyson,榮升3子之父!同舊同學話題多多林志穎一直被封為「不老男神」,日前佢出席同學婚宴嗰陣,同一班舊同學聚舊,當然要影相留念佢開心到將相片上載同網民開心Share,留言話:「高中畢業快25年了,在同學的婚禮上見面總是有 ...


林志穎同一班舊同學聚會,當然唔少得影合照留念啦。

本月15日便踏入42歲嘅林志穎,喺2010年同太太陳若儀拉埋天窗,依家已育有長子Kimi(7歲)同未夠1歲嘅孖仔Jenson同Kyson,榮升3子之父!

同舊同學話題多多

林志穎一直被封為「不老男神」,日前佢出席同學婚宴嗰陣,同一班舊同學聚舊,當然要影相留念佢開心到將相片上載同網民開心Share,留言話:「高中畢業快25年了,在同學的婚禮上見面總是有聊不完的話題,話題從學生時代聊到育兒經,感覺又回到了17歲!p.s 蜆仔同學今天主持的不錯喔!」

引嚟全城熱話

當照片曝光後即引嚟全城熱話,事關網民指林志穎同舊同學之間「好唔同」、「有好大差距」,仲話林志穎唔止感覺似回到17歲,就連個樣都似足17歲呀,直頭好似冇變過咁㖭!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!