掃呢頁CODE去手機

2016年10月1日 星期六

吳彥祖42歲生日 Lisa S.晒合照示愛 __,吳彥祖,Lisa S,

吳彥祖尋日42歲生日,老婆LisaS.喺ig上載合照送祝福!尋日(30日)係男神吳彥祖(Daniel)42歲生日,雖然佢就冇upload自己嘅新相,不過佢嘅愛妻LisaS.今日就上載咗合照,祝老公生日快樂!LisaS.喺Instagram晒咗兩人嘅大頭相,見到Daniel好似剷短咗啲頭髮,而LisaS.就一面素顏,仲向老公示愛,佢留言:「HappyBirthdayBooIloveyou!!❤️💋❤ ...


吳彥祖尋日42歲生日,老婆Lisa S.喺ig上載合照送祝福!

尋日(30日)係男神吳彥祖(Daniel)42歲生日,雖然佢就冇upload自己嘅新相,不過佢嘅愛妻Lisa S.今日就上載咗合照,祝老公生日快樂!

Lisa S.喺Instagram晒咗兩人嘅大頭相,見到Daniel好似剷短咗啲頭髮,而Lisa S.就一面素顏,仲向老公示愛,佢留言:「Happy Birthday Boo I love you!! ❤️💋❤️」鬼死咁sweet,真係羨慕死一班網民呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!