掃呢頁CODE去手機

2016年10月19日 星期三

為老公博盡!46歲鍾麗緹甘做高齡產婦 __,鍾麗緹,鍾麗,

仲有廿日度,鍾麗緹就第三度出嫁喇。46歲「性感女神」鍾麗緹與比自己年輕12歲的內地藝人張倫碩下月8日於北京舉行婚宴,婚禮籌備事宜已進入尾聲,一對新人亦心情緊張。已育有三女的鍾麗緹,雖已是高齡產婦,但亦願為身為家中獨子的老公博一鋪,事前更遵照傳統,在新床上鋪椰子、紅棗、蓮子等,望早生貴子。曾經歷兩段婚姻的鍾麗緹(Christy),下月第三度出嫁,最近不停忙着採購婚慶物品及做裙褂,更買了紅被、蓮子、椰 ...




其他影片:>>






仲有廿日度,鍾麗緹就第三度出嫁喇。

46歲「性感女神」鍾麗緹與比自己年輕12歲的內地藝人張倫碩下月8日於北京舉行婚宴,婚禮籌備事宜已進入尾聲,一對新人亦心情緊張。已育有三女的鍾麗緹,雖已是高齡產婦,但亦願為身為家中獨子的老公博一鋪,事前更遵照傳統,在新床上鋪椰子、紅棗、蓮子等,望早生貴子。

曾經歷兩段婚姻的鍾麗緹(Christy),下月第三度出嫁,最近不停忙着採購婚慶物品及做裙褂,更買了紅被、蓮子、椰子、紅棗等新婚當日放於新床上的物品。她說:「我知道是早生貴子嘅意思,但變得好有壓力,而朋友亦會送金豬,都係寓意早生貴子,咁我就睇吓鋪蓮子、椰子喺床度係咪真係可以成事。」愈近婚禮,鍾麗緹坦言心情愈緊張,她說:「我好希望婚宴個個親朋好友都可以嚟,大家都可以開心見証我哋嘅愛,我覺得人生好美滿,開心every day。」

張倫碩心情亦同樣緊張,作為家中獨子的他,被問到父母有否要求他傳宗接代,張倫碩明顯護妻謂:「我都考慮到佢嘅年紀,而且我哋兩個工作都好忙,有冇小朋友好難預,如果上天畀,當然係開心事,如果冇,亦聽天由命,順其自然。我父母接受咗我哋婚姻,同樣呢方面亦都接受。」

至於一直備受關注的「姊弟戀」、「女尊男卑」等負面新聞,張倫碩明顯不介意,並豁達謂:「我覺得每日起身,開唔開心最重要,唔好在意別人評論,我亦唔需要別人想要嘅樣子,最重要兩人點樣開心生活。年紀唔係問題,最重要心態,講唔定我以後會比依家賺多好多呢?我依家要努力賺錢養家,我願意承擔,願意照顧佢哋,我會好努力賺錢,最近工作都排到密麻麻。之前剛拍完電影,依家又同細女(嚴稚棱)拍緊《爸爸去那兒4》,檔期已很滿。」

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!