掃呢頁CODE去手機

2016年10月24日 星期一

46歲李蕙敏恨生慈姑椗 __,李蕙敏,

46歲李蕙敏恨生慈姑椗
查看相片宣萱【東方日報專訊】歌手李蕙敏(Amanda)、宣萱、黃婉君及黃長興等,昨日在大埔出席慈善活動。現年46歲的Amanda坦言有生B念頭,與英籍老公密密造人。她又透露有睇中醫調理身體做好準備,問到想生女還是仔?她笑言被老公「點醒」,想生B仔:「佢叫我諗吓囝囝細個可能好煩,周圍跑而我控制唔到,但囡囡大個就好麻煩,好多嘢要擔心!」坊間盛傳若想生仔就要多食肉,Amanda笑言「咩都試吓」。是日精選 ...


查看相片
宣萱

【東方日報專訊】歌手李蕙敏(Amanda)、宣萱、黃婉君及黃長興等,昨日在大埔出席慈善活動。現年46歲的Amanda坦言有生B念頭,與英籍老公密密造人。

她又透露有睇中醫調理身體做好準備,問到想生女還是仔?她笑言被老公「點醒」,想生B仔:「佢叫我諗吓囝囝細個可能好煩,周圍跑而我控制唔到,但囡囡大個就好麻煩,好多嘢要擔心!」坊間盛傳若想生仔就要多食肉,Amanda笑言「咩都試吓」。

是日精選


鍾意就快D Share啦!