掃呢頁CODE去手機

2016年10月19日 星期三

獨家有片】點睇都唔似52》神隱鍾淑慧返港陪吳岱融 坐港鐵過海夠晒貼地 __,港鐵,吳岱融,

平時見鍾淑慧,多數都喺大陸商演活動,今次專程番香港就係為咗陪老公吳岱融返香港開工。老公人氣爆燈,令兩公婆N年嘅三級作品都有唔少人無限Loop番出嚟。如果換轉你係鍾淑慧,唔想出街俾人𥄫來𥄫去,梗係包到冚加揸車啦!不過,鍾淑慧都係包到冚,但佢就揀坐最多人搭嘅港鐵! 由中環去到九龍塘都只係十幾蚊,平過搭的士,果然持家有道。去到又一城間超級市場,鍾淑慧買兩條生命麵包就走人。 ...




其他影片:>>






平時見鍾淑慧,多數都喺大陸商演活動,今次專程番香港就係為咗陪老公吳岱融返香港開工。

老公人氣爆燈,令兩公婆N年嘅三級作品都有唔少人無限Loop番出嚟。如果換轉你係鍾淑慧,唔想出街俾人𥄫來𥄫去,梗係包到冚加揸車啦! 不過,鍾淑慧都係包到冚,但佢就揀坐最多人搭嘅港鐵! 

由中環去到九龍塘都只係十幾蚊,平過搭的士,果然持家有道。去到又一城間超級市場,鍾淑慧買兩條生命麵包就走人。阿嫂雖然包到冚,但係隔住個罩都覺得鍾淑慧只係40歲,點睇都唔似52歲。話晒平時仲要接Job,年尾又話復出,女人梗係Keep住個樣先有Selling Point 嘛! 高太好嘢!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!