掃呢頁CODE去手機

2016年10月24日 星期一

劉佩玥做小三 孖黃宗澤咀足7秒! __,劉佩玥,小三,黃宗澤,

嘩,第一集就咁激呀?!黃宗澤(Bosco)及劉佩玥(Moon)於今日首播的無綫劇集《幕後玩家》中上演激咀戲份,咀得肉緊的二人更咀足7秒!只見於劇中有家室兼有女兒的Bosco於車上打電話唱歌哄女兒睡覺後,即由「慈父」變「玩家」直接去搵情婦劉佩玥。而Moon僅以單薄睡衣應門,更性感晒出事業線向Bosco獻上香吻。其後劇集更預告二人於床上纏綿,由Moon騎坐Bosco身上,而Bosco則於擁抱對方時雙手 ...




其他影片:>>






嘩,第一集就咁激呀?!

黃宗澤(Bosco)及劉佩玥(Moon)於今日首播的無綫劇集《幕後玩家》中上演激咀戲份,咀得肉緊的二人更咀足7秒!只見於劇中有家室兼有女兒的Bosco於車上打電話唱歌哄女兒睡覺後,即由「慈父」變「玩家」直接去搵情婦劉佩玥。而Moon僅以單薄睡衣應門,更性感晒出事業線向Bosco獻上香吻。其後劇集更預告二人於床上纏綿,由Moon騎坐Bosco身上,而Bosco則於擁抱對方時雙手放在Moon的Pat Pat上,認真香艷!

晒線冇僭建

Moon其後接受《東網》訪問,她透露拍攝前緊張到胃痛,她又感謝Bosco帶自己入戲,更自認幸運能遇上對方這位好對手,Moon說:「拍親熱戲對我係好困難嘅事,拍攝前我緊張到胃痛。但我好幸運有Bosco呢個好對手,同我講好晒隻手擺喺邊,令我心理上舒服。(拍攝時有冇尷尬?)冇,因為佢好帶到我入戲,令我如有神助!」談到Moon於首集即晒線示人,她笑言自己冇加工僭建:「我又冇要刻意性感,冇特登做啲咩,因為件戲服好薄。主要係想反映番個角色返工一個樣,收工又另一個樣。」

唔怕被角色定型

問到Moon是否想挑戰扮演「小三」扮到上晒位的李佳芯?她說:「冇人會代替到其他演員,以前我形象係好乖同好斯文,但之前在《實習天使》同馮允謙拍過激情戲都冇人鬧過我,所以觀眾知咩係真,我唔擔心被標誌成『小三』。(介意被定型為小三?)唔係,只係我希望形象上百變,百變係最好!冇人會來想睇我一直演乖女而冇轉變!我相信角色會為大家帶來驚喜。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!