網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月19日 星期三

【獨家有片】82歲六嬸以輪椅代步 上落車要三個人扶住 __,六嬸,方逸華,

現年82歲0嘅六嬸方逸華,自從六叔離開兩年多後,六嬸心情已經好好多,但都少咗出現喺公開場合,但就經常都會去食下午茶,或者同朋友行街,好似今年4月,佢就同甄珍兩個手拖住手行街(詳見:http://bit.ly/2ehDmzJ),5月嘅時候,就同朋友喺中環食海鮮嘆紅酒(詳見:http://bit.ly/2dxHOfg)。而喺日前大約5點左右,記者就喺四季酒店發現六嬸方逸華同幾個朋友一食嘆下午茶,六嬸坐 ...




其他影片:>>






現年82歲0嘅六嬸方逸華,自從六叔離開兩年多後,六嬸心情已經好好多,但都少咗出現喺公開場合,但就經常都會去食下午茶,或者同朋友行街,好似今年4月,佢就同甄珍兩個手拖住手行街(詳見: http://bit.ly/2ehDmzJ ),5月嘅時候,就同朋友喺中環食海鮮嘆紅酒(詳見: http://bit.ly/2dxHOfg)。而喺日前大約5點左右,記者就喺四季酒店發現六嬸方逸華同幾個朋友一食嘆下午茶,六嬸坐住輪椅出現,不過就好精神,全程同朋友有講有笑,到咗五點左右,就由一個朋友就推住六嬸離開餐廳,然後就由秘密通道去到停車坐,坐7人車離開,可能六嬸怕被人影到,就明明會經過正門都唔用,要行秘密通道。之後六嬸嘅車就去到同兩個朋友去到太古廣場,落車嘅時候,六嬸由外籍女友人連埋司機,一齊扶佢落車,隻腳好似冇乜力咁,唔知係唔係整傷咗,六嬸仲好習慣咁戴上口罩,之後就入咗去廣場嘅一間筆店睇筆,店員拎咗好多筆出嚟畀六嬸睇,六嬸除咗睇支筆嘅外形,仲要試埋好唔好寫,揀咗一輪之後,六嬸終於搵到佢嘅心頭好。喺店員幫六嬸包起支筆嘅時候,人有三急要去廁所,都係由女友人推住佢去,全程六嬸都係好精神,返到筆店拎返啲筆,離開嘅時候,六嬸都係要三個朋友扶佢上車,但六嬸個樣真係好精神。陳志雲同六嬸關係友好,記者就六嬸健康問題致電志雲,佢話:「前幾日我喺IFC行街嘅時候同方小姐偶遇,我哋都寒喧咗一番,佢精神好好。」

( 採訪、攝影:畢紹基、黃柏倫) 六嬸同幾個朋友一食嘆下午茶 六嬸落車要三個人扶住。
精神好好
去廁所都要人推 最後都買咗幾支筆

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!