掃呢頁CODE去手機

2016年10月19日 星期三

蔡少芬:兩位靚媽顏值高 Ada一家陪朱茵囡囡慶生 __,Ada,慶生,朱茵,蔡少芬,

朱茵囡囡慶生,蔡少芬同張晉就帶埋女兒賀壽星女。女星朱茵與老公黃貫中(Paul)的女兒黃鶯話咁快就4歲大喇!二人之前帶了愛女到主題公園慶祝,並在微博晒出多張一家三口合照,包括玩旋轉木馬及切蛋糕照,非常溫馨!當時黃鶯同黃貫中嘅「餅印」樣,亦令一眾網民驚艷。原來當日除咗朱茵同Paul一家三口,二人好友蔡少芬(Ada)與老公張晉亦有帶同一對女兒張楚兒及張信兒為黃鶯慶生。蔡少芬在微博上載多張玩樂照,並留言: ...


朱茵囡囡慶生,蔡少芬同張晉就帶埋女兒賀壽星女。

女星朱茵與老公黃貫中(Paul)的女兒黃鶯話咁快就4歲大喇!二人之前帶了愛女到主題公園慶祝,並在微博晒出多張一家三口合照,包括玩旋轉木馬及切蛋糕照,非常溫馨!當時黃鶯同黃貫中嘅「餅印」樣,亦令一眾網民驚艷。

原來當日除咗朱茵同Paul一家三口,二人好友蔡少芬(Ada)與老公張晉亦有帶同一對女兒張楚兒及張信兒為黃鶯慶生。蔡少芬在微博上載多張玩樂照,並留言:「小朋友大朋友都愛!要鳴謝鶯鶯妹妹!生日快樂!」其中一張大合照更有朱茵與黃貫中一家,而好友陳法蓉亦身處其中。有網民大讚44歲的朱茵及43歲的蔡少芬顏值高,絕對是名副其實的靚媽!不過其實啲相仲有一個亮點,就係蔡少芬兩個阿女愈大愈靚女,而且仲表情多多鬼咁Cute,真係搶鏡非常㗎!

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!