掃呢頁CODE去手機

2016年10月22日 星期六

【爸爸基因太強!】鍾嘉欣B女 100%似足老公 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

「她的笑容真的融化我的心和靈魂感謝上帝讓我學會去愛,去感受生命的循環,變得更和藹、更親善、更勇敢,並用盡一切力量去保護和照料你的媽媽。」嘉欣BB懷中的baby,就是Kelly——鍾嘉欣同脊醫老公Jeremy嘅愛情結晶品。32歲嘅鍾嘉欣,同大自己13年嘅Jeremy一見鍾情,兩人拍拖唔夠一年即閃婚,今年2月喺溫哥華補擺喜酒,8月底在加國誕下Kelly。之前嘉欣BB都曾於微博貼囡囡相,當時BB仲細,輪 ...




其他影片:>>






「她的笑容真的融化我的心和靈魂

感謝上帝讓我學會去愛,去感受生命的循環,變得更和藹、更親善、更勇敢,並用盡一切力量去保護和照料你的媽媽。」嘉欣BB懷中的baby,就是Kelly——鍾嘉欣同脊醫老公Jeremy嘅愛情結晶品。32歲嘅鍾嘉欣,同大自己13年嘅Jeremy一見鍾情,兩人拍拖唔夠一年即閃婚,今年2月喺溫哥華補擺喜酒,8月底在加國誕下Kelly。之前嘉欣BB都曾於微博貼囡囡相,當時BB仲細,輪廓冇咁分明。依家兩個月左右喇,呢個乳名「乖乖」嘅獅子座小公主究竟似爸爸定媽媽?睇張就知0架喇!乖乖,你要乖乖,大個咗記住孝順父母!同埋…想問下你媽媽,幾時返香港拍劇啊!之前嘉欣喺微博預告話年尾,希望呢日快啲嚟!

鍾嘉欣同老公Jeremy嘅愛情結晶品—Kelly小公主,眨下眼大個咗好多! 身在加國嘅鍾嘉欣,今午於微博同大家happy sharing Kelly呢張相,最似爸爸!
「我兩個月大喇!」 初初出世嗰陣 係咪似足Jeremy呢?
同伍允龍分手後,仍是朋友,仲like佢微博post添。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!