掃呢頁CODE去手機

2016年10月6日 星期四

李丞責幫 B女霸定位 [壹週刊 - 1387] __,李丞責,M1,

早前擺百日宴,兩公婆聲稱已幫囡囡買定學校債券。同你吟一吟李丞責幫B女霸定位唔係啩!今年三月先做老豆嘅李丞責,咁快就要幫B女李阡晨搵定補習班!使唔使咁心急?早排《壹》仔見到李大師專登走咗去跑馬地黃泥涌道一轉,落車行去間補習社外面,望嚟望去,又拉開門「裝」吓入面,同佢一齊仲有個男人,兩人指手畫腳,傾咗陣就離開。李丞責冇理由咁怪獸嘅,但當日又唔見佢攞住啲搵食架生,莫非佢要入市,所以嚟實地睇吓個鋪啱唔啱f ...


早前擺百日宴,兩公婆聲稱已幫囡囡買定學校債券。

同你吟一吟

李丞責幫 B女霸定位

唔係啩!今年三月先做老豆嘅李丞責,咁快就要幫 B女李阡晨搵定補習班!使唔使咁心急?

早排《壹》仔見到李大師專登走咗去跑馬地黃泥涌道一轉,落車行去間補習社外面,望嚟望去,又拉開門「裝」吓入面,同佢一齊仲有個男人,兩人指手畫腳,傾咗陣就離開。

李丞責冇理由咁怪獸嘅,但當日又唔見佢攞住啲搵食架生,莫非佢要入市,所以嚟實地睇吓個鋪啱唔啱 feel?點都好,其實李大師個港姐冠軍老婆劉倩婷,早就幫個女買咗英國貴族學校 Malvern College嘅債券,呢間學校由英國空降大埔,校舍要 2018年先啟用,亦會開埋幼稚園, fit晒

相比其他八位數計嘅國際學校債券,呢間幾球(百萬)就有交易,入場費算好合理!

李丞責同個男人喺補習社外睇完一輪,再打開門「裝」吓。

純粹到此一遊,望完就返上車。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!