掃呢頁CODE去手機

2016年10月3日 星期一

楊怡羅仲謙結婚:佗B謝安琪着高踭鞋 阿聰扮狗求着矮啲 __,謝安琪,羅仲謙,楊怡,

今日對鞋一定太高啦,阿聰拖到咁實就知啦。藝人張繼聰拖實腹大便便的太太謝安琪(Kay)出席羅仲謙與楊怡的婚宴。久未公開露面的Kay發福不少,她更腳踏約兩吋高跟鞋現身,Kay見到傳媒即笑說:「好耐冇答,好緊張呀!」阿聰表示與阿怡與謙謙相當熟落,因此要到場見證二人的重要時刻:「加上太太好耐冇出城,帶佢出嚟威吓,拍吓拖咁!(幾耐冇一齊盛裝出席?)幾年喇我諗,係好罕見!(Kay懷胎幾月?)過咗3個月囉!(唔 ...




其他影片:>>






今日對鞋一定太高啦,阿聰拖到咁實就知啦。

藝人張繼聰拖實腹大便便的太太謝安琪(Kay)出席羅仲謙與楊怡的婚宴。久未公開露面的Kay發福不少,她更腳踏約兩吋高跟鞋現身,Kay見到傳媒即笑說:「好耐冇答,好緊張呀!」阿聰表示與阿怡與謙謙相當熟落,因此要到場見證二人的重要時刻:「加上太太好耐冇出城,帶佢出嚟威吓,拍吓拖咁!(幾耐冇一齊盛裝出席?)幾年喇我諗,係好罕見!(Kay懷胎幾月?)過咗3個月囉!(唔講得幾耐?)BB話唔好講咁多喎,佢話細細個要有番啲私隱,一路做產檢都好健康,BB比同期嘅偏重,好健康。」

Kay自爆肥幾KG

問到Kay懷孕後體重增加多少?她說:「係之前休息時食肥咗,將個起點拉高咗,有咗BB到依家都係多咗幾KG。(飲食OK?)平時都食得好清淡,之前幾個月好易攰,有時胃唔舒服冇乜郁動,家人都好照顧我,搞到冇乜點運動,所以肥咗啫,依家天氣舒服返,加上身體適應咗,可以做少少輕鬆運動,可能散步咁,『好慢速嘅快步行』咁囉!」問到Kay老公是否多抽時間陪伴?身旁的阿聰聞言即說:「講到我浪子回頭、花天酒地!一收工就返去囉,如果早食完飯會陪佢散吓步,慢慢迎接小朋友來臨。」講到謙謙想生女兒,阿聰笑言:「問阿Bob好啲!佢命中率高!阿怡同阿謙都Fit,冇問題吖,小朋友最緊要有,仔女咪再追囉!我哋住嗰度好旺丁!我哋同屋苑嘅。」

阿聰:啲平底鞋嚟!

講到Kay兩吋高跟鞋現身,問會否叫太太着少啲高跟鞋?Kay聞言即投訴:「今日着吋幾咋!」阿聰則說:「對於佢之前4、5吋仲可以跑步,仲可以『藍夢南』喎!呢啲平底鞋嚟!(要你批准?)唔使,我冇咁大權,最多扮吓可憐狗仔,畀啲可憐眼神佢,話好似有少少高喎,如果太高就要做總統保鏢,要不停黐到實!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!